شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر از مشکلات عدیده این قشر خبر داد و گفت: به دنبال تهیه یک اتوبوس برای اردو استانی بودیم که بعضی از مسئولان با لجاجت در مقابل ما قد علم کردند و اردو لغو شد
رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر از مشکلات عدیده این قشر خبر داد و گفت: به دنبال تهیه یک اتوبوس برای اردو استانی بودیم که بعضی از مسئولان با لجاجت در مقابل ما قد علم کردند و اردو لغو شد.

بهاره راز امروز اظهار کرد: یکی از مشکلات انجمن خانواده ناشنوایان عدم وجود مکان و فضای مناسب برای فعالیت‌های این قشر جامعه است.

وی ادامه داد: خیاطی، مکانیک، برق، گفتار درمانی، چرم دوزی و... از فعالیت‌های مهم و برجسته انجمن ناشنوایان در خرمشهر است.

به گزارش فارس ، رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر گفت: متاسفانه در خرمشهر به بحث تحصیل ناشنوایان اهمیت داده نمی‌شود، در حالی که در دیگر شهرهای کشور دکتر، وکیل و دبیر ناشنوا وجود دارد.

راز متذکر شد: هزینه‌های درمان ناشنوایان به ویژه بحث گفتار درمانی بسیار سرسام آور است که خانواده‌ها توان و بضاعت پرداخت آن را ندارند.

وی بیان کرد: پرسنل انجمن ناشنوایان ریالی بابت زحمت‌های خود دریافت نمی‌کند و حتی از جیب خود هم هزینه می‌کنند.

رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر گفت: در این انجمن علاوه بر ناشنوایان، خانواده آن‌ها هم تحت پوشش انجمن قرار می‌گیرند.

راز اظهار کرد: فضای حاکم در انجمن ناشنوایان فضای صمیمانه و دوستانه است که همه در اینجا یک خانواده بزرگ و مهربان را تشکیل می‌دهند و برای حل مشکلات یکدیگر تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسکن دیگر مشکل ناشنوایان است که مسئولان باید به آن اهمیت دهند و درصدد حل آن بر آیند.

رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر گفت: ما از تمام ارگان‌ها و مسئولان حمایت می‌طلبیم تا بتوانیم ذره‌ای از مشکلات و دردهای این قشر فراموش شده جامعه بکاهیم.

وی متذکر شد: ما به دنبال تهیه یک اتوبوس برای اردو استانی بودیم که متاسفانه بعضی از مسئولان با لجاجت در مقابل ما قد علم کردند و اردو لغو شد.

راز تعداد انجمن را 300 نفر خواند و گفت: ناشنوایان به علت نامشخص بودن وضعیت انجمن در سال 95 نگران هستند، چون تمام امید آن‌ها در این انجمن خلاصه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث اشتغال دیگر مشکل این قشر است که واقعا آن‌ها را بی‌روحیه و نا‌امید کرده است و باید مسئولین اهتمام جدی به خرج دهند.

رئیس هیأت مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر اظهار کرد: تنها درخواست ما ایجاد مجتمع بزرگ و مجهز برای ناشنوایان است، که در آن تمام مشکلات و نیازهای این قشر برطرف شود.

وی گفت: در مقوله اقتصاد مقاومتی و خواسته‌های حضرت آقا در انجمن ناشنوایان کارهایی صورت گرفته است، که قابل تقدیر است.

راز متذکر شد: مشکلات انجمن ما بسیار بی‌شمار است و مسئولان مربوطه باید بر حسب وظیفه خود آماده خدمت رسانی شوند.

رئیس هیات مدیره انجمن ناشنوایان خرمشهر در رابطه با وظایف پرسنل مجتمع تصریح کرد: مشاوره ازدواج و خانواده، رابط بین ناشنوایان و ادارات و تامین نیازهای تحصیلی از مهم‌ترین وظایف این پرسنل است‌.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار