شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
* تماشاگران كمتري نسبت به بازي روز گذشته در سالن 17 شهريور قرار داشتند.
 

انتهای پیام /*

هواداران تيم هاي پتروشيمي بندر امام و پالايش نفت آبادان روز جمعه پس از كسب عنوان قهرماني و نايب قهرماني ليگ برتر به جشن و پايكوبي پرداختند.

به گزارش ايرنا تيم پتروشيمي بندر امام موفق شد با شكست دادن پالايش نفت آبادان در ديدار فينال رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور بر سكوي قهرماني قرار گيرد تا تماشاگران هر دو تيم به جشن و پايكوبي بپردازند.

حاشيه هاي ديدار تيم هاي پتروشيمي بندر امام و پالايش نفت آبادان 

* هر دو تيم يك ساعت قبل از آغاز بازي وارد سالن 17 شهريور آبادان شدند.

* تماشاگران كمتري نسبت به بازي روز گذشته در سالن 17 شهريور قرار داشتند.

* مهدي كامراني و حامد آفاق دو بازيكن ملي پوش ايران به همراه حامد سهراب نژاد كاپيتان پيشين تيم ملي ايران در سالن 17 شهريور آبادان حضور داشتند.

* محمد جمشيدي و بهنام يخچالي دو بازيكن تيم هاي پالايش نفت آبادان و پتروشيمي بندر امام بدليل مصدوميت اين ديدار را از دست دادند.

* پس از قهرماني پتروشيمي در ليگ برتر بسكتبال مراسم شادي و پايكوبي اين تيم به همراه بازيكنان و تماشاگران نفت آبادان برگزار شد. 

* نفتي ها و بازيكنان پتروشيمي كه از قهرماني يك تيم خوزستاني خوشحال بودند در كنار يكديگر مراسم جشن خود را برگزار كردند كه با ورود هواداران به داخل اين زمين جشن باشكوه تر برگزار شد. 

* بازيكنان دو تيم با موسيقي هاي محلي و پايكوبي در كنار هواداران خود قهرماني و نايب قهرماني در ليگ برتر بسكتبال را جشن گرفتند.

* پس از اين مراسم اهداي جام و مدال نيز برگزار شد و بازيكنان دو تيم جام و مدال هاي خود را كه صبح امروز از تهران رسيده بود دريافت كردند. 

* تيم پتروشيمي براي برگزاري جشن اصلي خود كه در ماهشهر است راهي اين شهر شد و آباداني ها نيز تا يك ساعت بعد از بازي در سالن حضور داشتند و نايب قهرماني شان را جشن گرفتند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار