اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از شهروندان خوزستانی خواست تا اعلام وضعیت عادی از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و با عوامل اجرایی و امدادی استان همکاری کنند.
 
هاشم بالدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: کلیه ادارات و ارگان‌ها تا اعلام وضعیت عادی از سوی استانداری خوزستان در وضعیت آماده‌باش خواهند بود. همچنین تاکید می‌شود که تا اعلام وضعیت عادی، شهروندان از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
وی با اشاره به توزیع امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده و تحت خطر سیل در خوزستان افزود: هماهنگی‌ها جهت توزیع تجهیزات و امکانات میان ادارت و ارگان‌ها انجام شده است. همچنین لازم است که فرمانداران با ادامه  وضعیت آماده‌باش، شرایط مناطق حوزه استحفاظی خود را رصد کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: میزان خسارات ناشی از سیلاب در خوزستان تاکنون اعلام نشده ولی بیشترین خسارات به مزارع کشاورزی وارد شده است.
 
وی افزود: پس از پایان بحران، میزان خسارات جهت تامین اعتبار، جمع‌بندی و به سازمان مدیریت بحران ارسال خواهد شد.
 
بالدی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم جهت کنترل بحران در حال انجام است، بیان کرد: مردم به هشدارها و اخطاریه‌های فرمانداران و بخشداران توجه ویژه داشته باشند. متاسفانه ساکنان برخی از روستاها پس از اعلام دستور تخلیه، جابه‌جا نشده و موجب ایجاد مشکلاتی شده‌اند.
 
وی افزود: در زمان بحران هنگامی که هشداری داده می‌شود، به معنی اهمیت دادن به حفظ جان مردم است و بنابراین تا پایان بحران ناشی از بالا آمدن آب رودخانه‌ها، از مردم انتظار همکاری داریم.  


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار