شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر از امداد رسانی به جوان عقرب زده در روستای محاصره در سیل خبر داد
دکتر پرویز میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر از امداد رسانی به جوان عقرب زده در روستای محاصره در سیل خبر داد و گفت: روز جمعه 27 فروردین ماه 95 طی تماس تلفنی یکی از اهالی روستای سبع گطاع با فوریت های پزشکی 115 شهرستان رامشیر یک مورد عقرب زدگی گزارش داده شد.

میرزایی ادامه داد: با بررسی های بعمل آمده مشخص شد که روستای فوق الذکر به دلیل بارش های روزهای گذشته، در محاصره کامل سیل قرار داشته و کلیه راههای ارتباطی به آن قطع شده است.  

وی افزود: به دلیل اینکه امکان اعزام آمبولانس و اورژانس هوایی به دلیل تاریکی شب امکان پذیر نبود.با پیگیری های سریع و به موقع سرپرست مرکز بهداشت شهرستان و مسئول فوریت های شهرستان و همچنین هماهنگی با یکی از اهالی روستای چم اسحاق که در مجاور روستای سبع گطاع قرار داشت، نیروهای اورژانس به وسیله قایق موتوری به محل اعزام شده و پس از انجام اقدامات اولیه، بیمار را به محل اعزامی اورژانس مستقر در نزدیکترین محل ممکن منتقل کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: پس از انتقال بیمار به آمبولانس و بررسی علائم حیاتی وی، اقدامات تکمیلی لازم شامل برقراری اکسیژن تراپی، آتل گیری عضو صدمه دیده و آموزش به بیمار در زمینه لزوم حفظ خونسردی انجام و وی جهت اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر انتقال داده شد.

میرزانی در پایان گفت: طبق پیگیری های بعمل آمده مشخص شد، بیمار پس از دریافت اقدامات تشخیصی و درمانی لازم و تحت نظر بودن در بیمارستان، صبح روز 28 فروردین 95 با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار