شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
 استاندار خوزستان گفت: استان ما از جمله معدود استان هايي است كه مسئولانش با هم تعارض ندارند و در صورت وجود آن در بيرون نمودي ندارد.

 عبدالحسن مقتدايي يكشنبه در گردهمايي معاونان سازمان تبليغات اسلامي كشور در مجتمع فرهنگي فجر اهواز اظهار كرد: مديران بايد به سمتي حركت كنند كه اختلاف نظر ايجاد نشود و عوامل موثر در وحدت نظر را شناسايي كنند.

وي افزود: نبايد از اصولي كه باعث پيوند در طول تاريخ يك هزار و 400 ساله اسلام شد فاصله بگيريم و هر فردي با هر نوع تفكر و تمايلاتي بايد اين مساله را مد نظر قرار دهد.
مقتدايي با تاكيد بر شناخت و به كارگيري عوامل ايجاد كننده موفقيت توسط مديران گفت: در اين راستا مجموعه هاي موفق بايد شناسايي شده و تقويت شوند.
استاندار خوزستان تصريح كرد: بايد به دنبال موضوع هاي با جذبه باشيم و در نتيجه عوامل موفقيت در اين زمينه و مديران موفق را پيدا كنيم.

وي ادامه داد: در ماه رمضان سال گذشته، مناسبت را مردمي كرديم و امسال هم موارد جديدي براي افزايش جذبه اضافه مي كنيم. مقتدايي خاطرنشان كرد: اين نوع موفقيت ها در مديريت و برنامه هاي استان مي تواند الگوي مناسبي براي تعميم به همه نقاط كشور باشد.

استاندار خوزستان اضافه كرد: هر مجموعه بايد وظايف و ماموريت هاي خود را تقويت كرده و برخي از مسائل را در صورت لزوم موردبازنگري قرار دهد كه آموزش در اين زمينه نقش مهمي دارد.
وي اظهار كرد: برخي موضوع ها بايد به صورت مستقيم و برخي ديگر به صورت غيرمستقيم و حاشيه اي براي مخاطبان بيان شود.

مقتدايي به برنامه هاي ماه محرم پارسال اشاره كرد و گفت: در دهه محرم هر فردي با هر نوع تفكر در مراسم ها شركت مي كند و عاشورا عامل وحدت بين مردم است.
گردهمايي يك روزه معاونان سازمان تبليغات اسلامي و مديران كل استان هاي سراسر كشور با حضور حجت الاسلام حسين روحاني نژاد، معاون فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي كشور در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار