اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تکاپوی ستاد اصلاح طلبان و اصولگرایان خوزستان و دعوت از چهره های سیاسی/ عارف ، کواکبیان و علی مطهری به اهواز می آیند
هفته آینده ، هفته پر رفت و آمد شخصیت ها و چهره های شاخص سیاسی از هر دو طیف به خوزستان است. با توجه به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس ...
 


شوشان: هفته آینده ، هفته پر رفت و آمد شخصیت ها و چهره های شاخص سیاسی از هر دو طیف به خوزستان است. با توجه به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هم ستاد اصلاح طلبان و هم اصولگرایان خوزستان از شخصیت های سیاسی برای سخنرانی و حضور در گردهمایی های انتخاباتی دعوت کرده اند. 

به گزارش شوشان ، از قرار معلوم و طبق اطلاع رسانی ها ،  محمد رضا عارف چهارشنبه ی هفته آینده ی به خوزستان سفر می کند. در همین زمینه سید جابر موسوی ، رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان  به شوشان گفت: منتخب مردم تهران در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حمایت از لیست امید در خوزستان سخنرانی خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مقدمات حضور عارف در خوزستان فراهم شده است، اظهار داشت : زمان بندی دقیق برنامه های حضور عارف در خوزستان اوایل هفته ی آینده اعلام می شود و وی در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان خوزستان حاضر خواهد شد . 

همچنین صدیقه جلالی دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از حضور محمدرضا عارف، علی مطهری و مصطفی کواکبیان در اهواز خبر داده و گفته است که  روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ ماه دکتر علی مطهری نماینده مردم تهران در مراسمی که انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار خواهد کرد، سخنرانی می‌کند.
 
وی افزود: همچنین پس از آن و در روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه دکتر محمدرضا عارف با حضور در دانشگاه به‌عنوان مهمان ویژه یک همایش که توسط انجمن اسلامی دانشجویی برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد شد.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: روز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه نیز دکتر مصطفی کواکبیان در همایشی به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز سخنرانی خواهد کرد.

ستاد اصولگرایان نیز در هفته آینده در تدارک دعوت از شخصیت های سیاسی بودند. هفته گذشته نیز حاجی بابایی وزیر دولت احمدی نژاد و همچنین زاکانی به اهواز آمدند.

گفتنی ست که در دور اول انتخابات اهواز ، همایون یوسفی با 107 هزار و 874 رأی ، جواد کاظمی نسبت با 88 هزار و 777 رای، سیدشکرخدا موسوی با 82 هزار و 200 رای، سیدشریف حسینی با 71 هزار و 919 رای، شبیب جویجری با 68 هزار و 881 رای و علی ساری با 66 هزار و 954 رای به دور دوم راه یافتند و حال باید منتظر ماند و دید که رقابت لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان در اهواز به کجا می انجامد و اقبال مردم در دهم اردیبهشت ماه به کدام لیست یا افراد بیشتر است.


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار