شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
استاندار خوزستان امروز سه شنبه  31 فروردین در مراسم افتتاحیه گذرشهر هفتکل درگذشت فرماندار فقید دشت آزادگان را تسلیت گفت.

عبدالحسن مقتدایی افزود:مرحوم جاسم مجیدی پور از فرمانداران بسیار زحمتکش و کوشای استان بود ه اند و درگذشت ایشان را صمیمانه به خانواده محترمشان و مردم  شهرستان دشت آزادگان تسلیت می گویم.

خسارت سیل زدگان جبران می شود

وی همچنین  در ادامه با اشاره به سیلاب‌های اخیر استان گفت: بدون شک تمام خسارت‌ها و ضررها جزو مواردی است که مدنظر دولت است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا خسارات را به بهترین شکل جبران کنیم.

عبدالحسن مقتدایی در جریان بازدید از پروژه‌های راهسازی هفتکل، اظهار کرد: در کنار همه تلاش‌ها مردم استان به زحمت افتادند و دچار سختی‌های فراوانی شدند که در این خصوص از مردم استان که دچار رنج شدند، عذرخواهی می‌کنیم.

 وی افزود: از تمام دستگاه‌های اجرایی که در بارندگی‌های اخیر زحمات زیادی کشیدند و امر مهم تدارکات و پشتیبانی را به خوبی اجرایی کردند، تشکر ویژه می‌کنم زیرا از موضوعی که می‌توانست غافلگیرکننده باشد و مشکلات فراوان به بار آورد، جلوگیری کردند.

 مقتدایی تصریح کرد: اکنون باید به فکر رفع و حل مشکل ناشی از سیل باشیم و دغدغه فکری برای کارهای دیگر نداشته باشیم و همه دستگاه باید تمام تلاش خود را برای حل این مسائل در شهرستان‌ها بکار گیرند.

 وی عنوان کرد: در خصوص سیلاب به وجودآمده مسئولین وظایفشان را به خوبی اجرا کردند. به نوعی که در فاز اول اطلاع رسانی به خوبی انجام گرفت. در فاز دوم انجام اقدامات پیشگیرانه انجام شد. فاز سوم نیز شامل امدادرسانی بود که این مساله نیز کاملا به خوبی عملیاتی شد و در فاز نهایی به دنبال تثبیت شرایط، جبران خسارات وارده و رسیدگی به مردم هستیم.

 مقتدایی بیان کرد: از مردم بابت تحمل سختی‌ها و همراهی آن‌ها در این شرایط سپاسگزارم و در این زمینه قرار است، در پایان کار یک گزارش جامع تخصصی در اختیار مردم شریف استان ارائه شود.

 استاندار خوزستان ادامه داد: در راستای رسیدگی به وضع مردم و حل مشکلات آن‌ها با توجه به وضعیت اخیر توانستیم با امکانات موجود و تدبیر و حوصله و بدور از احساس عملی کنیم و امیدواریم سایر مشکلات نیز هرچه سریعتر حل شوند.

 وی گفت: بعد از مدت‌ها رود کارون تا دهانه بهمنشیر کاملاً لایروبی و شسته شد و در کنار آن نیز ذخایر آب‌های زیرزمینی و پشت سدها افزایش پیدا کرد که این مساله در کنار مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد، یک نعمت است.

 مقتدایی عنوان کرد: عبور جاده از شهرستان هفتکل و زیربار ترافیک رفتن این محور به توسعه شهرهایی مانند هفتکل کمک شایانی می‌کند و این شهرها می‌توانند از نعمت و مزیت عبور خودروها و تردد مسافرین بهره مند شوند.

 وی ادامه داد: باید در ابتدای این محور که از درون شهر هفتکل عبور می‌کند، یک برند از خدمات بین راهی ایجاد شود و رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی در خور شأن مردم به وجود آید که باعث جذب مردم برای بهره گیری از این خدمات و به تبع آن توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال در هفتکل شود.

 مقتدایی اظهار کرد: در محوری که از درون هفتکل عبور می‌کند، باید امکانات خرد بهتر و ارزان‌تری ارائه شود تا نیاز نباشد مردم برای بهره گیری از خدمات به سمت شهرستان‌های دیگر بروند.

 وی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد جاده عبوری از درون هفتکل به توسعه این شهرستان در زمینه‌های مختلف کمک شایانی می‌کند و مردم این شهرستان می‌توانند از نعمت ترافیکی که از این شهر می‌گذرد، به خوبی بهره‌برداری کنند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
comment
0
0
comment جناب آقای دکترمقتدایی استاندارمحترم استان خوزستان: درگذشت جناب آقای مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان را خدمت جنابعالی،مجموعه ی استانداری ،مردم دشت آزادگان و خانواده ی محترم ایشان تسلیت میگویم.خداوند روح ایشان را قرین رحمت ومغفرت خویش قرار دهد.سلطانعلی بهمنی - کارشناس دیپلماسی هسته ای وامنیت ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار