شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
قدم های خیری که در اهواز برداشته می شود+ تصویر
همزمان با بیستمین سال تأسیس مؤسسه خیریه حضرت جوادالائمه و در شب میلاد با برکت حضرت جواد (ع) سومین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست افتتاح گردید
شوشان: همزمان با بیستمین سال تأسیس مؤسسه خیریه حضرت جوادالائمه و در شب میلاد با برکت حضرت جواد (ع)  سومین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست افتتاح گردید.


این مراسم با جمعی از خیرین نیک اندیش ، مسئولین، مدیران کل، مدیران عامل ، و آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، مؤسسه خیریه حضرت جوادالائمه در سال ۱۳۷۵ همزمان با ایام ولادت با سعادت آن حضرت در اهواز با تدبیر و رای مرحوم آیت الله حاج سید محمد تقی سیف السادات در اهواز تأسیس گردید و تا به امروز توفیق داشته خدمات زیادی را در زمینه  کمک های درمانی، تهیه و تعمیر مسکن، هزینه تحصیل، تهیه جهیزیه و... ارائه نماید.


همچنین این موسسه مراکزی نیز برای اسکان و زندگی شبانه روزی و دائمی کودکان بی سرپرست تأسیس نموده و از سن دو سال به بعد این فرزندان را با هدایت و کمک سازمان بهزیستی پذیرش و اسکان داده است . بیش از نود و پنج درصد هزینه های مورد نیاز را مردم و اهل خیر تأمین می نمایند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار