شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: فرمانداری دزفول 18 ماه است با سرپرستی اداره می شود و گرچه احسان نیا سرپرست این فرمانداری در این مدت عملکرد قابل قبولی داشته است اما به هر حال این شهرستان که ویژه و فرماندار آن معاون استاندار نیز می باشد باید تعیین تکلیف شود.

ما بارها گفته ایم که حیف است با توجه به تجربیات احسان نیا و سوابق فرمانداری در رامشیر و سرپرستی در دزفول و دیگر سمت هایی که داشته حکم فرمانداری او صادر نشود. تنها مشکل احسان نیا این است که پیش دکتر حجازی شانس ندارد و نتوانسته در دل او جای کند! به گفته دکتر حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، دکتر حجازی دو گزینه را به وزارت کشور برای فرمانداری دزفول پیشنهاد داده که راوی قول داده نام آنها را اعلام نکند، همین قدر بدانید که این دو گزینه در گذشته از فرمانداران دو شهرستان مهم استان بوده اند و در حال حاضر هم از وجودشان در مدیریت های استانداری بهره می برند.

استاندار پیگیر قضیه است تا وزارت کشور با یکی از این دو گزینه موافقت کند. به گفته حسینی در صورت تغییر یا بازنشسته شدن فرمانداران از افراد بومی، خلاق و جوان برای جایگزینی آنان استفاده می شود و بنا بر تثبیت مدیریت هاست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار