شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
امام جمعه اهواز گفت: از دولت می‌خواهیم تا برای جبران خسارات وارد شده به مردم اقدام کند و برای افرادی که فاقد بیمه بوده‌اند یک مصوبه و کمک داشته باشند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز این شهرستان با خواندن سید حسن نصرالله به عنوان یکی از افتخارات جهان اسلام اظهار کرد: این شخصیت به دلیل حمایت کردن از اقشار محروم، مظلوم و مستضعف در کنار مقابل کردن با رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از افتخارات دنیای اسلام به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به سران کشورهای اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری افزود: سران کشورهای به ظاهر مسلمان به مزدوری تمام برای استکبار جهانی، حزب‌الله را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه مستکبران بدانند این تصمیم هیچ چیزی از ارزش‌های حزب‌الله و علما کم نخواهد کرد، تصریح کرد: حزب‌الله از افتخاراتی است که هیچ یک از بیانیه‌ها نخواهند توانست اعتبار آن را کاهش دهند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به رژه روز ارتش در 20 فروردین خاطرنشان کرد: سلاح‌های کشور ما برای استفاده‌های دفاعی است و ناراحتی آمریکا و هم پیمانانش از افزایش قدرت بازدارندگی کشور ماست و از این رو نمایش سلاح‌های جدید و سامانه «اس 300» موجب انزجار دشمن شد.

وی اضافه کرد: داشتن این سلاح‌ها برای پیشگیری از حمله دشمنان است و این نگرانی نشان از آن دارد که تجهیز شدن ما موجبات نگرانی کشورهای مخالف را فراهم کرد، این نگرانی‌ها موردی نداشته و ما نیز به آن توجهی نمی‌کنیم.

موسوی جزایری با اشاره به مسئله و مناقشه سیاسی کشور عراق گفت: نباید این مناقشات موجب تضعیف این کشور شده و بعث دوباره وارد شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ما با اصلاح شدن موافقیم، اما این اصلاحات نباید فرصتی شود تا تفاله‌های بعث احیا شود و امیدواریم که عراق به هدف‌های صحیح خود برسد و یک دولت مقتدر، دارای تخصص و مستقل را روی کار آورد.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به روز شورا خاطرنشان کرد: این نهاد با محور نظارت بر کار شهرداری و ایجاد پیشرفت و پاک سازی در روند مدیریت شهری است.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان خوزستان و سیلابی شدن مناطق مختلف افزود: جا دارد از تمام مسئولان و افرادی که در این مورد به مردم خدمت رسانی کنند تشکر شود.

امام جمعه اهواز در پایان گفت: از دولت می‌خواهیم تا برای جبران خسارات وارد شده به مردم اقدام کند و برای افرادی که فاقد بیمه بوده‌اند یک مصوبه و کمک داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار