شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
 كتابهای بنی آدم ، ملت عشق ، بیشعوری ، شازده كوچولو ، هنر شفاف اندیشیدن ، از بحران تا فروپاشی و غیره پرفروش های بازار نشر در هفته ای كه گذشت ، هستند.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار حوزه كتاب و ادبیات ایرنا ، بنی آدم نوشته محمود دولت آبادی است كه چاپ اول این كتاب با تیراژ 10 هزار نسخه‌، در كمتر از دو ماه به پایان رسیده و چاپ دوم آن با همان تیراژ، از هفته گذشته وارد بازار كتاب شده و به احتمال فراوان این استقبال در هفته‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌كند.

مجموعه داستان بنی‌آدم شامل داستان‌هایی با عناوین مولی و شازده، اسم نیست، یك شب دیگر، امیلیانو حسن، چوب خشك بلوط و اتفاقی نمی‌افتد از سوی نشر جشمه عرضه شده است .
همچنین پس از این كتاب ملت عشق،بیشعوری، شازده كوچولو، هنر شفاف اندیشیدن و از بحران تا فروپاشی از دیگر كتاب‌های پر مراجعه در هفته گذشته بوده‌اند.

صدسال تنهایی نوشته گابریل گارسیا ماركز ترجمه بهمن فرزانه،چهار اثر از فلورانس اسكاول شین تالیف رابرت گرین و ترجمه محمدرضا آل‌یاسین،عقاید یك دلقك از هاینریش بل با ترجمه شریف لنكرانی ،هنوز آلیس ا لیزا جنوا، دانه زیر برف نوشته اینیاتسیو سیلونه ،من پیش از تو از جوجو مویز ، روایت زندگی نوشته ویل ترینرِو شب لیسبون اثری از ماریا رمارك كتابهای پرفروش هفته گذشته هستند.

جنگل بزرگ نوشته ویلیام فاكنر، خداحافظ گاری از كوپر رومن گاری، بیگانه نوشته آلبر كامو،  كشور آخرین‌ها از پل آسترو مادام بوآری تالیف گوستاو فلوبر جزو پرفروش ترین ها نیز هستند.

كتابهای رموز موفقیت در بازاریابی شبكه‌ای نوشته مارك فیشر، قانون قدرت اثری از رابرت گرین و جوست الفرز، سفر روح نوشته مایكل نیوتن، قوانین نفوذ از رابرت گرین و غیره در هفته گذشته با استقبال كتابخوانان روبرو شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار