اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
الباجی:رفاه عمومی مردم با شعار محقق نمی شود
ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی با شعارمحقق نمی‌شود بلکه باید با سیاست‌های مدون مبتنی...
 شوشان: کاندیدای لیست امید در حوزه انتخابیه اهواز با اشاره به برنامه‌های نامزدهای این لیست در صورت راه یافتن به مجلس دهم گفت: ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی با شعارمحقق نمی‌شود بلکه باید با سیاست‌های مدون مبتنی بر دانش و تجارب محلی و بین المللی و همچنین همراهی همه شهروندان اقدام شود.

جواد کاظمی نسب با تاکید براینکه هدف اصلی کاندیداهای اصلاح‌طلب خوزستان این است که در چارچوب گفتمان اعتدال، اهواز را به سمت پیشرفت و توسعه حرکت دهیم، اظهارکرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب تصریح کرده‌اند عوامل انحطاط و عقب ماندگی؛ فقر ، فساد و تبعیض است. بر این اساس ما وظیفه اصلی خود را مبارزه با این سه پایه شوم و مخرب می‌دانیم .

کاندیدای لیست امید در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: ما بنای آن داریم که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود ، تکیه بر خرد جمعی، ایجاد تفاهم بین همه دلسوزان مسیر حرکت به سمت پیشرفت و توسعه را در اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون هموارتر کنیم .

کاظمی‌نسب با اشاره به اینکه باید با کمک همه نخبگان و ایجاد ائتلاف به سمت ایجاد اشتغال، مبارزه با بیکاری، مبارزه با فساد ، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تدبیر در خصوص مشکلات زیست محیطی بویژه گرد و خاک ها حرکت کنیم گفت: ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی با شعارمحقق نمی‌شود بلکه باید با سیاست‌های مدون مبتنی بر دانش و تجارب محلی و بین المللی و همچنین همراهی همه شهروندان بویژه فعالین مدنی وسیاسی در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی گام های اساسی برای رفاه مردم برداریم .

وی با اشاره به اینکه تنوع قومی در اهواز یک فرصت است، تاکید کرد: اقوام مختلف در اهواز سالیان سال است در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نه تنها از محنت یکدیگر بی غم نیستند بلکه غمخوار و همراه هم نیز می‌باشند .

کاظمی نسب در پایان تاکید کرد: همراهی با خواست مردم ، دفاع از حقوق شهروندان ، دفاع از منافع ملی و تامین منافع منطقه ای در چارچوب منافع ملی و همراهی با گفتمان اعتدال و دولت مورد حمایت مردم و رهبری ، تعهد ما به مردم است و تا پایان بر این تعهد پایبند خواهیم بود .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
comment
0
1
comment این شعارها چیه می دی ؟ همه از این شعارها از بدو خلقت دارند می دهند؟ لطفا با این شعارها [...] شعارهای بی محتوا.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
comment
0
1
comment اقای الباجی ،مبارزه با فقر از عهده دولت با اون همه بودجه و امکانات بر نمیاد ،اونوقت شما میگی مبارزه با فقر و ....،اگه به شعارهای همه دولت مردان ،نماینده های مجلس ،و ......نگاه کنید چنین شعارهای مشابهی رو می توان مشاهده کرد .....
comment
شعیبه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
0
1
comment متاسفانه این شعارهای پوپولیستی [...] چه موقع از سر زبان ها برداشته می شود. بقیه هم با این شعارها سالهای قبل وارد مجلس شدند ولی فقط بعدا به منافع خود اندیشیدند و نه هیچ چیز دیگری.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار