شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
آخرین تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت و گو با حداد عادل؛
اصلاح طلبان در روزهای اخیر، فهرست کاندیداهای خود را در حوزه های انتخابیه ای که بناست در انتخابات مرحله دوم برگزار شود، اعلام کرده اند و شورای ائتلاف اصولگرایان نیز در جلسه انتخاباتی خود، توصیه هایی را در اختیار کاندیداهای خود و همچنین مردم گذاشته است.
 چند روزی است، فعالیت های انتخاباتی برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شده و اصلاح طلبان و اصولگرایان، رقابت تنگاتنگی برای به دست آوردن کرسی های باقی مانده مجلس شورای اسلامی با هم آغاز کرده اند. اصلاح طلبان در روزهای اخیر فهرست کاندیداهای خود را در حوزه های انتخابیه ای که بناست در انتخابات مرحله دوم برگزار شود، اعلام کرده اند و شورای ائتلاف اصولگرایان نیز در جلسه انتخاباتی خود، توصیه هایی در اختیار کاندیداهای خود و همچنین مردم گذاشته است.

در اردوگاه اصولگرایان، غلامعلی حداد عادل، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در همین ارتباط با اشاره به جلسه روز گذشته شورای ائتلاف اصولگرایان به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته، نظر همه اعضا بر ادامه فعالیت این شورا حول محور وحدت اصولگرایان بود. در واقع نظر اعضای شورا این بود که پایان انتخابات، پایان فعالیت شورا محسوب نمی‌شود و شورا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

حداد عادل گفت: اعضای شورا بر اهمیت این مرحله و تأثیر آن بر شکل‌گیری و ترکیب مجلس دهم تأکید کرد و بر ضرورت حضور مردم در حوزه‌هایی که انتخابات به مرحله دوم رسیده، تأکید شد. اعضا در جلسه شب گذشته از نامزدهای اصولگرایی که به مرحله دوم نرسیده‌اند، خواستند تا از طرفداران خود بخواهند در مرحله دوم به نامزد اصولگرایی که مطرح شده، رأی بدهند و همچنین خواسته شد، همه اصولگرایانی که در مرحله اول با هم رقابت داشتند، امکانات تبلیغاتی و امکانات طرفداران خود را برای پیروزی نامزد اصولگرایی که به مرحله دوم رسیده، به کار گیرد.

حدادعادل اضافه کرد: همچنین از مردم خواسته شد به نامزدهایی رأی دهند که قصدشان از ورود به مجلس حل مشکلات واقعی مردم و به خصوص رفع مشکلات اقتصادی که مشکل عمومی مردم است، باشد و به کسانی که می‌خواهند با حاشیه‌سازی‌های سیاسی، مسائل واقعی و مشکلات اقتصادی را در حاشیه قرار دهند، رأی داده نشود.

از آن سو هم اصلاح طلبان فعالیت تبلیغاتی خود را با معرفی کاندیداهای خود در حوزه های انتخابیه شروع کرده اند و به ویژه در روزهای اخیر منتخبان آنان از حوزه انتخابیه تهران با سفر به حوزه های انتخابیه، تبلیغات برای کاندیداهای خود را شروع کرده اند. دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از آن حیث برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز تلقی می شود که آنان در صورت پیروزی در این دور تا حدی زیادی خواهند توانست در ائتلاف با مستقلین اکثریت کرسی های مجلس شورای اسلامی را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار