اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
نماینده مردم اهواز در مجلس معتقد است هواداران باید در بازی‌های فوتبال بر احساسات خود غلبه کرده و مسئولان ورزشی و انتظامی نیز نسبت به ایجاد امنیت در ورزشگاه‌ها اقدام کنند.

به گزارش شوشان ، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به میزبانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که اتفاقات ناخوشایندی در این دیدار رقم خورد و پرتاب سنگ های پرتعداد موجب مصدومیت و جراحت تعداد زیادی از بازیکنان و تماشاگران شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که از قبل مشخص بود ورزشگاه تختی شرایط میزبانی از این دیدار را ندارد اما با وجود نامه نگاری هایی که شده بود در نهایت مسئولان اهوازی بر برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی تاکید کردند.

ناصر سودانی با تأکید بر ضرورت حفظ اخلاق و غلبه بر احساسات در جریان رقابت‌های ورزشی به خصوص فوتبال، گفت: اساس بازی فوتبال شور و نشاط‌ است و ممکن است افراد تحت تأثیر هیجانات مرتکب اعمال و رفتار خاصی شوند که این موضوع به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که در شرایط حساس ورزشی به لحاظ بین المللی باشیم و چشم مجامع جهانی به امنیت ورزشگاه‌ها دوخته شده باشد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نحوه رفتار هواداران، بازیکنان، مسئولان تیم و مسئولان امنیتی ورزشگاه‌ها انعکاسی از فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی به سایر ملت هاست لذا باید از هرگونه رفتار خشونت‌آمیز و بهانه دادن به بدخواهان در فضای بین المللی خودداری کرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم افزود: نتیجه یک رقابت ورزشی موقتی است و در آینده می توان باخت را جبران کرد تا در تاریخ ماندگار نشود اما آنچه برای همیشه در تاریخ و اذهان می ماند، شکست در اخلاق و رفتار است که پاک کردن آن امکان پذیر نیست به خصوص اگر حق الناسی هم شده باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی اخلاقی‌های ورزشی ممکن است در هر نقطه کشور صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان ورزشی و انتظامی کشور بیش از پیش نسبت به حفظ امنیت ورزشگاه ها بکوشند تا شاهد مورد نامناسبی در جریان رقابت های ورزشی نباشیم.

در حاشیه بازی فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس تهران که در خوزستان برگزار شد، نه تنها بازیکنان پرسپولیس از سوی برخی تماشاگرنماها مورد حمله و سنگباران قرار گرفتند بلکه به دلیل  نبود امنیت کافی در ورزشگاه تماشاگران زیادی به داخل زمین می‌پریدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار