اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

شوشان - سید محسن موسوی زاده :

این روزها می بینیم که استان عزیزمان خوزستان و بخصوص کلان شهر اهواز درشرف انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی جولانگاه سیاسیون مرکز نشین شده است و همگی در سایت ها و رسانه ها می خوانیم سخنرانی فلان شخصیت در فلان شهر در دفاع از فلان کاندید یا فلان لیست به منظور جلب آراء بیشتر مردم به نفع آنها می باشد که این رفت و آمدها و تکاپوهای سیاسی و حزبی از دو جناح مطرح کشور سوالات و ابهاماتی برای بنده حقیر و عده کثیری از مردم بوجود آورده که نیاز به توجه و هوشیاری همگان به خصوص فرهیختگان این استان دارد!

1- آیا مردم شریف اهواز ودیگر شهرستان های استان فرزندان رشید خود را که برای مجلس کاندیدا شده و نظام آنها را تاییدکرده به درستی نمی شناسند که آن شخصیت سیاسی باید از تهران برای معرفی ودفاع از آنها رنج سفر و گرمای استان را به جان بخرد؟ آیا آن فرد سیاسی از من وشما دلسوزتر و آگاه تر است؟! یا من و شما از ایشان آگاهی و شعورمان کمتر است؟!

2- آیا آن شخصیت های مرکز نشین و سیاسیون محترم همیشه و در همه عرصه ها در کنار من و شما و نمایندگان ما خواهند بود یا فقط اکنون که پازل آنها ناقص مانده و نیاز به تکمیل دارد دلسوز من و شما شده اند؟!

3-همگی از مشکلات نفسگیر استان در خصوص ریزگردها. انتقال آب کارون. مشکل زمین های کشاورزی. آب شرب استان. بودجه استان. بیکاری وده ها مشکل دیگر اطلاع داریم آیا تا کنون کسی مشاهده کرده که این بزرگواران مرکز نشین و اسلاف آنها حتی برای یکبار کنار نمایندگان ما و همصدا با آنها و جهت دلسوزی مردم استان حرفی بزنند. دفاعی بکنند یا قدمی عملی بردارند آن گونه که اکنون سینه چاک ما شده اند؟!

4- آیا انسان های نخبه و دلسوز و فهمیده در این استان جهت توجیه و تبیین مردم کمند که این گونه سراسیمه به این سیاسیون متوسل شده ایم؟ و آیا این توسل در آینده و جهت حل مشکلات این مردم رنج کشیده استمرار خواهد یافت و آقایان مرکز نشین در این خصوص واقعا دلسوز ماخواهند ماند؟!

5- در مرکز که فقط شهرداری آن به اندازه یک دولت مقتدر امکانات دارد و مردم آن یک دهم مشکلات من و شما را ندارندنماینده های آنها بیشتر دنبال اهداف سیاسی و حزبی خود هستند لذا نباید به نسخه های پیچیده شده آنها توجه کرد و ما مردم این استان یکدل و یکصدا فرزندان خود را به درستی بشناسیم و فارغ از تعصبات قومی و حزبی آنانی که دلسوزتر و متعهدترند را انتخاب و راهی مجلس کنیم.

6- آنگونه که اکنون از کاندیداهای خود حمایت می کنیم و انتظارات خود را برایشان مطرح میکنیم بایستی در صورت موفقیت تا پایان از آنها دفاع کنیم و مطالبه گرانه از آنها بخواهیم به فکر حل مشکلات استان مان باشند.

7- تخریب افراد جدید و سابق هیچ سودی ندارد و ایجاد این جو ناسالم جز ضرر برای ما چیزی به ارمغان نخواهد آورد لذا از همگی انتظار است با چشمی باز و بصیرتی مثال زدنی دهم اردیبهشت حماسه ای دیگر بیافرینیم.

7- رهبر فرزانه انقلاب در تمام زمینه های سیاسی. مدیریتی. دینی و اقتصادی راهکارهای عالمانه خود را مطرح و خصوصیات یک نماینده خوب را بیان کردن لذا با نصب العین قرار دادن فرمایشات ایشان خود را از دلسوزی های دیگر سیاسیون مستغنی و بی نیاز کرده انتخابی صحیح را بر اساس شعور سیاسی خویش انجام دهیم و به دیگران ثابت کنیم که ما هم توان بهترین انتخاب را داریم.

مردم شریف استان که استان شان دروازه  تشیع کشور است در هشت سال اول انقلاب شعور بالای سیاسی اجتماعی و غیرت دینی و ملی خود را به احسن الوجه به نمایش گذاشتند که باعث شدند رهبر فقید و معمار بزرگ انقلاب این مدال بزرگ افتخار را به گردنشان بیاویزد (مردم خوزستان دین خودرا به اسلام و انقلاب ادا کردند) لذا بعد از سی و هفت سال یقینا این مردم شریف در رتبه بالا و جایگاه ارزشمند ی از شعور سیاسی  قرار دارند و قدرت و درک لازم برای انتخاب بهترین ها را دارند و نیازی به قیم ندارند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار