اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان  از  وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان خبر داد .

وی اظهار داشت :  در پی تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیس در خصوص یک مورد اصابت گلوله سلاح شکاری به خانمی 24 ساله  که مشغول تنظیف سلاح بوده است و انتقال مجروح به بیمارستان  مرتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت .
 
این مقام مسئول افزود : با انتقال مجروح به بیمارستان مامورین نیز سریعا و در اولین فرصت به آن مرکز درمانی اعزام لیکن مجروح به دلیل اصابت گلوله فوت نموده بود. سرهنگ حسینی ادامه داد : در تحقیقات اولیه شاهدین بیان داشتند متوفی در حال تمیز نمودن سلاح شکاری بوده که ناگهان یک تیر از اسلحه شلیک و وی را نقش زمین کرد .
 
این مقام انتظامی گفت : با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در صحنه و اعمال نظر کارآگاهانه مامورین متوجه شدند گواهان قصد گمراه نمودن پلیس و تغییر ادامه روند پرونده را دارند لذا اقدام به بررسی کارشناسانه و فنی خود نموده و با ادامه تحقیقات و بررسی صحنه تیر اندازی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی مشخص نمودند متوفی بر اثر سهل انگاری فوت نشده بلکه توسط قاتل به قتل رسیده است .

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خاطر نشان ساخت : هنوز علت و انگیزه دقیق قتل مشخص نیست و با حصول سرنخ ها از قاتل مراتب دستگیری وی در دست اقدام می باشد .

برچسب ها: قتل ، مسجدسلیمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار