اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
فضای رقابت انتخاباتی پایان یافته است و باید فصل همکاری و همراهی را آغاز کرد.
شوشان: سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) به مناسبت پایان یافتن زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم ، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است :

با فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم ، پرونده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز فردا جمعه دهم اردیبهشت ماه بسته می شود . انتخابات دهم مجلس جلوه حضور و مشارکت به یادماندنی ایرانیانی بود که با هدف حرکت سریعتر به سمت توسعه ، پیشرفت و عدالت نمایندگان خود را انتخابات کردند .

تحلیل نتایج انتخابات باید به اعلام نتایج مرحله دوم موکول شود اما تا همین جا هم می شود صدای رسا ی مردم را در ضرورت همراهی و همدلی با دولت تدبیر و امید و گفتمان اعتدال شنید . حماسه پرشکوه مردم در همراهی با کاندیداهای لیست امید به ویژه با حضور پرشکوه در مراسم سخنرانی دکتر عارف در اهواز و بهبهان نشان از تمایل عمومی مردم به گفتمان اصلاحات و اعتدال دارد .

سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) که در این دوره انتخابات در قالب ائتلاف امید از کاندیدهای لیست اصلاح طلبان و اعتدال گرایان حمایت می کرد ضمن تشکر و قدردانی از مردم خوب خوزستان که هوشیارانه در عرصه انتخابات حضور داشتند ذکر سه نکته را ضروری می داند :

 انتخابات نباید جلوه گاه مبارزه حق با باطل تلقی شود . انتخابات عرصه رقابت بین برنامه ها وسیاست هایی است که برای مواجه با مسائل پیچیده جامعه ، حل مسائل سیاستی و اولویت دار کشور و ارتقای وضع رفاه ارائه می شوند. بنابراین ضروری است حامیان و هواداران کاندیداها پس از پایان رقابت ها برادرانه یاریگر جریان پیروز برای تحقق اهداف و برنامه ها باشند .

 توسعه و پیشرفت خوزستان و کشور جز با یک ائتلاف فراگیر و تفاهم و همراهی همه دلسوزان ممکن نخواهد بود. بنابراین ضروری است هرجریانی که در انتخابات پیروز شد، ضمن پافشاری بر برآورده کردن مطالبات مردم و پایبندی به تحقق وعده های داده شده ، منادی آشتی ، .تفاهم و همکاری باشد

 یکی از نتایج مهم انتخابات دهم مجلس در خوزستان رنگ باختن شعارها و گفتمان قومی در مقابل گفتمان سیاسی ،اجتماعی بوده است . این اتفاق را باید به فال نیک گرفت چرا که توسعه پایدار خوزستان و تحقق مطالبات قانونی اقوام تنها در پرتو گفتمان های پیشرو سیاسی ،اجتماعی نظیر گفتمان اعتدال امکان پذیر است 

در پایان با تاکید بر اینکه فضای رقابت انتخاباتی پایان یافته است و باید فصل همکاری و همراهی را آغاز کرد ، ضروری می دانیم از دوستان و همراهان گرامی ، صبور و پرتلاش ستادهای انتخاباتی ائتلاف امید تشکر و قدردانی نماییم . امید داریم در کنار یکدیگر، مدبرانه ، همدلانه و دلسوزانه به سمت محرومیت زدایی از استان خوزستان و ارتقا رفاه عمومی مردم گام برداریم.

روابط عمومی سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان – سدا – 9 اردیبهشت 1395


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار