شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
امام جمعه شوش توسعه جامعه را مرهون تلاش كارگران دانست و گفت:نقش كارگران در اقتصاد و تولید بی بدیل و ارزشمند است لذا باید به مشكلات این قشر سختكوش توجه شود.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در دیدار با جمعی از تشكل های كارگری با تبریك روز كارگر بر اهمیت این روز و لزوم گرامیداشت آن تاكید كرد و افزود:كارگران پایه و اساس توسعه و رشد اقتصادی كشور هستند و باید تلاش مضاعفی در راستای افزایش تولید و رشد صنعت در كشور داشته باشند.

وی بر لزوم استفاده از محصولات تولید داخل در راستای حمایت از كارگران ایرانی را خواستار شد و تاكید كرد:استفاده از كالای تولید داخل باید به عنوان یك فرهنگ در جامعه نهادینه شود. امام جمعه شوش همچنین از كارفرمایان خواست نسبت به پرداخت وام به مشاغل خانگی كوشا بوده و مسئولان نیز در جهت رشد و توسعه مشاغل كارگری اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز در این دیدارگفت: نقش كارگران درعرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی كشور بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده كه باید آنرا مهم شمرد.
سیدناصرحسینی گفت: امسال هفته كارگر با شكوه تر از سالهای گذشته جهت تقدیر و تشكر از قشر كارگری برگزارشد .

وی برگزاری آیین تجلیل از كارگران در شركت ها و كارخانه های منطقه ، تجلیل از كارگران نمونه و دیدار با خانواده شهدای كارگر از جمله برنامه های هفته كارگر در شهرستان شوش می باشد. شهرستان شوش با وجود شركت های كشت و صنعت نیشكر هفت تپه ، كاغذ پارس هفت تپه و حریر خوزستان و نیز بخش كشاورزی از جامعه كارگری فعالی برخوردار می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار