اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
عبدالرحمن نیک سرشت

 یکی از  کاربران  شبکه ی اجتماعی ، در واتس آپ ، مطلبی را با لحن و ادبیات مخصوص به "دونالد جان ترامپ " نامزد جنجالی جمهوریخواه  آمریکا ، که این روز ها قابل توجه محافل سیاسی جهان شده است به اشتراک گذاشته است  که با تمام سادگی اما محتوا و معنایی بسیار عبرت برانگیز دارد.

وی نوشته است که ؛ " بیایید زیاد به نمایندگان جدید الورود خوزستان به مجلس رو ندهیم" ،  و از همین حالا کار را محکم بگیریم ، خب ، پس چرا ما اغلب نمایندگان سابق خوزستان را کنار گذاشتیم ؟ بخاطر عدم جدیت شان در پیگیری مسایل حیاتی خوزستان  بود ، مثل  انتقال آب کارون ، ریزگردها ، بیکاری و عدم پیگیری اعتبارات بودجه و  مطالبات اساسی استان مان  بود، و دیدید چطور  که دیگر ما مردم  رای به آنها ندادیم ، حالا نباید دست روی دست بگذاریم و چهار سال صبر کنیم و بعد از پایان دوره ، این نمایندگان جدید الورود به مجلس،  با آنها تسویه حساب کنیم، که باز  دکان جناح ها ، در هر دوره از انتخابات  گرم شود و برای ما یک نامزد ناکارآمد دیگر درست کنند و در یک رقابت کاذب قومی و حزبی چند دسته بشویم و باز روز از نو و روزی از نو!!! هی تکرار مکررات!!!خسته نشدید! بیایید از  همین حالا گربه را دم حجله بکشیم.

نباید زیاد به این نماینده های جدید الورود به مجلس ، حال بدهیم مخصوصا رسانه ها  ، باید دیده بانی کنند.  خب ، حالا ممکن است ما با ظاهر این نوع ادبیات سیاسی مشکل داشته باشیم اما حقیقتا و تحقیقا و یقینا ، این کاربر تیزبین شبکه های اجتماعی حرف برحقی را از دل گذرانده و بر زبان رانده است!
 به هر حال دیری نپایید بعد از انتخابات دور دوم مجلس دهم ، ما با اظهار نظر تبختری و طلبکارانه ی  استاندار یزد در رسانه ها در مورد انتقال آب از سرشاخه های کارون روبرو شدیم !

 (استاندار یزد: انتقال آب کارون به یزد / ربطی به دیگر استان ها ندارد/ عصر ایران)

که حقیقتا تنم لرزید که نکند بعد از انتخابات سیل در خواست های  استانهای کویری برای انتقال آب زیاد شده باشد و حالا فکر کنند می توانند یک چشم زخمی از ۱۸ نماینده ی جدید الورود به مجلس بگیرند یا می خواهند آنها را تست بزنند که میزان حساسیت شان را در مورد منافع زاد بوم خوزستان محک بزنند 

پس از همین حالا فشار افکار عمومی را به مجلس ننشسته بر نمایندگان جدید مستقر کنیم که از همین امروز جواب استاندار یزد را بدهند ، این گوی و این میدان !!

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
راضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
1
comment نه رای دادیم وای به حالشون که کم کاری کنن باید در کنار مردم بصورت جهادی و به پشتیبانی همین مردم خوزستان را آباد کنن تعریف و بزرگنمایی بیخود فقط کار حق کنار آمدن با پایتخت نشینان ندارن بی رو درواسی رای هم دادیم کار و توسعه و درایت و توانایی و سخنوری و جسارت و ضابطه مند بودن هم می خوایم گفته باشم وای به حال نماینده ایی که پیمانکار پروری کنه و دنبال کار اسپانسراش باشه خدا گواه که رسواش میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار