اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
نماینده مردم سوسنگرد و هویزه در مجلس گفت: بیش از 90 درصد افراد شاغل در پتروشیمی‌های خوزستان از نیروهای غیربومی هستند و این در حالی است که جوانان این استان با وجود تمام ظرفیت‌ها از مشکل بیکاری رنج می‌برند.

ناصر صالحی‌نسب در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه خوزستان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در بخش‌های مختلف به حساب می‌آید، اظهار کرد: 43 درصد از بودجه و 89 درصد نفت کشور در این استان تامین می‌شود.

وی با اشاره به سهم 12 درصدی خوزستان در بخش کشاورزی کشور افزود: در بخش فولاد و پتروشیمی نیز استان خوزستان با 63 درصد جزء استان‌های موثر در کشور به شمار می‌رود.

نماینده مردم سوسنگرد و هویزه در مجلس با اشاره به دیگر داشته‌های این استان خاطرنشان کرد: خوزستان با وجود داشتن ظرفیت‌های زیاد در زمینه‌های مختلف درآمدی نیازمند توجه و اقدامات نمایندگان دوره‌های قبل و دور نهم در مجلس شورای اسلامی بود که متاسفانه این امر محقق نشد و نتوانستند حقوق مردم این استان به ویژه جوانان جویای شغل را محقق کنند.

صالحی‌نسب با تاکید بر اینکه در بخش بیکاری جوانان هیچ یک از نمایندگان و مدیران استانی موفق نبودند، تصریح کرد: انتظار می‌رود نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس دهم در قالب یک مجمع قوی در میان سایر نمایندگان کشور باشند.

وی با بیان اینکه در این دوره نیاز است نمایندگان به چند نکته توجه داشته و به آن عمل کنند گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان با وجود شرکت‌های کشت و صنعت، نفت و پتروشیمی از اصولی است که باید به آن توجه شود.

صالحی‌نسب اضافه کرد: چندین بار نیز اعلام شد که بیش از 90 درصد افراد شاغل در بخش پتروشیمی استان خوزستان از نیروهای غیر بومی هستند و این در حالی است که این موارد در سایر استان‌های کشور به ندرت دیده شود.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان با وجود تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها در حال رنج کشیدن و بیکاری هستند ادامه داد: وجود هشت سال دفاع مقدس در این استان باعث شد که از سایر استان‌ها عقب بماند.

نماینده مردم سوسنگرد و هویزه در مجلس اظهار کرد: مردم خوزستان با تحمل کردن شرایط بد آب و هوایی، قرار داشتن در جنگ تحمیلی و سپر بودن در برابر دشمنان بعثی، امیدوارند که مسئولان کشور و استان از حقوق جوانان آن دفاع کنند.

صالحی‌نسب در پایان بر اینکه توجه به اشتغال جوانان خوزستانی باید در اولویت کار نمایندگان جدید و مسئولان باشد تاکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار