اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط 36 ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .
 مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط 36 ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،شهاب الدین قندالی در همایش گرامیداشت مقام معلم در آرادان گفت : طرح استمرار عضویت فرهنگیان بازنشسته در صندوق هم تصویب شده و معلمان و فرهنگیانی که بازنشسته می شوند هم می توانند به عضویت خود در این صندوق ادامه دهند
وی افزود:حق عضویت هر عضو صندوق معادل پنج درصد حقوق و فوق العاده های دریافتی وی است .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین در همایش گرامیداشت مقام معلم در گرمسار ، ارزش دارایی های این صندوق را 9 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت :  برنامه ریزی این صندوق به گونه ای است که سود دهی آن را به بین  دو تا سه هزار میلیارد تومان در سال برسانیم.

شهاب الدین قندالی گفت : در سه سال گذشته  حدود دو  هزار و 400میلیارد تومان سود صندوق ذخیره به فرهنگیان پرداخت شده است .

وی افزود: این مبلغ سود در 17 سال گذشته ، حدود هزار و 560میلیارد تومان بوده است ولی میزان آن در سه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به عضویت  918 هزار نفر فرهنگی در این صندوق اشاره کرد و گفت:  سود رسانی و سرمایه گذاری پایدار از برنامه های آینده این صندوقاست .

غلامرضا کاتب ، نماینده شهرستان های گرمسار و  آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت : با همکاری دولت و مجلس ، بودجه آموزش و پرروش  به 27 هزار میلیارد تومان رسیده  است .

وی افزود : در برنامه رتبه بندی حقوقی و آموزشی معلمان کشور مجلس سه هزار و 500میلیارد تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است و کیفی بخشی و ورود فن و حرفه به آموزش های مدارس در اولویت قرار گیرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار