با اجماع نمایندگان مجلس خوزستان و پس از برگزاری انتخابات گروهی میان سه گزینه از میان نمایندگان خوزستان سرانجام تمامی 18 نماینده مجلس بر ریاست سیدشکرخداموسوی اجماع کردند.

"> موسوی رییس و شریعتی نایب رییس شد + مصاحبه اختصاصی
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶

با اجماع نمایندگان مجلس خوزستان و پس از برگزاری انتخابات گروهی میان سه گزینه از میان نمایندگان خوزستان سرانجام تمامی 18 نماینده مجلس بر ریاست سیدشکرخداموسوی اجماع کردند.

 

شوشان : از قرار اطلاع سرانجام پس از رایزنی ها، مذاکرات و کورس رقابت سازنده،با اجماع نمایندگان مجلس خوزستان و پس از برگزاری انتخابات گروهی میان سه گزینه از میان نمایندگان خوزستان سرانجام تمامی 18 نماینده مجلس بر ریاست سیدشکرخداموسوی اجماع کردند.

به نظر می رسد با نمایندگان با اتخاذ سیاست وحدت و همگرایی میان خود مسیر پر پیچ و خم توسعه استان را به خوبی بپیمایند.همچنین محمد باقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نائب رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان برگزیده شد.

گفتنی ست که هر دو نماینده برای اولین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند که هردو نیز عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی هستند.

سیدشکرخداموسوی رییس مجمع نمایندگان خوزستان در این باره به خبرنگار شوشان گفت:آقایان انصاری و شریعتی نیز از کاندیداهای ریاست مجمع نمایندگان بودند.نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار است به طور منظم جلسات مجمع نمایندگان خوزستان هر دو هفته یکبار برگزار شود. ضمن اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته میان نمایندگان مجلس قرار شد جلسات مجمع به طور مداوم در شهرستان های استان با حضور مدیران استان و مسئولان محلی برگزار شود.همچنین قرار است جلسات مجمع با حضور وزرای کابینه و روسای سازمان های کشور به منظور طرح مشکلات و ظرفیت های استان نیز برگزار شود.

رییس مجمع نمایندگان مجلس خوزستان بیان داشت: اولین اولویت مجمع نمایندگان خوزستان بحث وحدت و همگرایی میان نمایندگان استان و مسئولان است. موسوی به اولویت های دیگر مجمع اشاره کرد وگفت: مشکلات بیکاری ، مشکل واحدهای صنعتی و مشکلات کشاورزان در اولویت های مجمع نمایندگان خوزستان قرار دارد. وی از حضور رییس سازمان محیط زیست کشور در کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه به طور مفصل در خصوص لزوم مقابله با ریزگردهای و تبعات زیست محیطی آن در استان با رییس سازمان محیط زیست کشور صحبت کردم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از دعوت از مدیران استان برای ارائه برنامه های خود خبر داد و گفت:مجمع نمایندگان خوزستان بنا دارد با ارزیابی عملکرد مدیران استان ، از مدیران کارآمد و توانمند حمایت و از مدیران ضعیف و ناکارآمد که در طی سال های مدیریت در استان تحولی در مجموعه خود ایجاد نکردند نیز می خواهد که درصورت عدم تغییر رویه خود از مسئولیت کناره گیری کنند تا مدیران دلسوز، کارآمد و با برنامه جایگزین آنان شوند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار