اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
آخرین خبرها از تغییر مدیران در خوزستان/ جابجایی مدير كل دفتر فني استانداري خوزستان / فرماندار باغملك به سوسنگردمي رود؟ / فخاري مقدم فرماندار شوشتر مي شود / اوركي به عنوان گزينه اي براي جانشيني ارزاني فرماندار اهواز / عماد مشاور اجرايي استاندار مي شود
اين روزها در فضاي مجازي بحث تغييرات در سطح فرمانداري ها، معاونين، بخشداران و برخي مديران استانداري مطرح شده است. برخي از مديران يا افرادي ...


شوشان: اين روزها در فضاي مجازي بحث تغييرات در سطح فرمانداري ها، معاونين، بخشداران و برخي مديران استانداري مطرح شده است. برخي از مديران يا افرادي كه در اين پيش بيني ها و شايعه ها عنوان شده يا اظهار بي اطلاعي كرده اند يا گلايه مندند كه چرا آنها را بدون استناد به حكم و واقعيات مطرح مي كنند و روي زبان ها مي اندازند. 

از جمله دسومي كه سابقه مديريت حمل و نقل و پايانه هاي استان را از او بخاطر داريم. يكي از سايت ها وي را جايگزين ارزاني بيرگاني فرماندار اهواز كه رفتن او را هم شايع كرده اند، معرفي كرده بود. دسومي  اين خبر را شديداً تكذيب كرد. وي كه از فعالان ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در استان بوده گفت: اين بدعت بدي است كه اگر كسي در مقطعي فعاليت انتخاباتي براي يك گزينه داشت بعد تصور شود در صورت پيروزي آن نامزد، حتماًبايد به او هم پستي بدهند.

هيچ كدام از دولت ها به خوزستان خدمت نكرد

البته دسومي از منتقدين عملكرد دولت ها در خوزستان است و در جريان انتخابات و در حضور عارف گفت: غير از دولت جنگ بدون استنثاء هيچ كدام از دولت ها به خوزستان خدمت نكرد چون مسئولان استان نه با توجه به شايسته سالاري بلكه با رانت انتخاب مي شوند.

دسومي با بيان اينكه حتي نيروهاي خدماتي برخي شركت ها و پتروشيمي ها هم غير بومي هستند، معتقد است برقراري پروازهايي مانند اهواز و ماهشهر به تبريز و شمال بخاطر اياب و ذهاب مستمر غير بومي هاست.

مدير كل جديد دفتر فني استانداري خوزستان

قرار است مدير كل دفتر فني استانداري تغيير كند و مهندس نياز جايگزين خانم عسكري شود. نيازي از نيروهاي متخصص و بي حاشيه استان است كه در حال حاضر معاون دفتر فني است و پيش از آن مدير كل دفتر برنامه و بودجه سازمان مديريت استان بود و بعد از كنار گذاشتن دو، 8 ماه در آبادان با سمت معاون فرماندار در آنجا ماند.

خانم عسكري مدير كل فعلي دفتر فني از بدو انتصاب بدون حاشيه كار تخصصي انجام داده و دكتر مقتدايي به او اعتقاد دارد و به همين دليل ممكن است پس از تغيير مدير كلي، او به عنوان مشاور استاندار، در استانداري بماند. از زارع زاده معاون عمراني فرمانداري اهواز هم به عنوان معاون جديد دفتر فني استانداري نام برده شده است.

فرماندار باغملك به سوسنگردمي رود؟

بعد از درگذشت زنده ياد مجيدي پور فرماندار دشت آزادگان، رايزني براي انتخاب فرماندار جديد ادامه دارد و شنيده شده كه اهوازي فرماندار باغملك كه از نيروهاي كاري و عملياتي است به عنوان فرماندار جديد سوسنگرد هم در گذشته نشان داده اند كه احترام نيروهاي خدوم و كاري را دارند و قدر آنها را مي دانند.

فخاري مقدم فرماندار مي شود

از فخاري مقدم معاون برنامه ريزي فرمانداري اهواز به عنوان فرماندار آينده شوشتر نام برده شده است. فخاري زاده از نيروهاي دلسوز و كاري استان است كه در سمت هاي قبلي امتحان خوبي داده و به نظر مي رسد گزينه مناسبي براي نجفي فرماندار فعلي است كه او عملكرد قابل قبولي بخصوص در جريان سيل اخير و كمك به روستائيان از خود نشان داده است.

اوركي هم به عنوان گزينه اي براي جانشيني ارزاني فرماندار اهواز مطرح شده است. وي كه پيش از اين مدير كل سياسي و تقسيمات كشوري استانداري خوزستان بوده به دليل كانديدا شدن براي نمايندگي مجلس استعفا داد و در صورتي كه رفتن فرماندار اهواز قطعي شود از گزينه هاي جانشين او خواهد بود. اوركي كوله باري از تجارب فرمانداري و مديريت هاي ديگر را در كارنامه خود دارد.

عماد مشاور اجرايي استاندار مي شود

قرار است علي عماد به عنوان مشاور اجرايي استاندار خوزستان منصوب و مشغول كار شود. وي پيش از اين معاونت توسعه و نيروي استانداري را داشته كه براي كانديدايي مجلس استعفا داد. اين انتصاب خبر از اعتقاد دكتر مقتدايي به عماد دارد. 

وي سالها در سمت هاي فرمانداري و مديريت هاي كليدي خدمت كرده و از دانش سياسي و اجرايي بالايي برخوردار است. معاون سابق اجرايي استاندار عالمي نيسي بوده كه پس از استعفاي عماد به جاي او منصوب شد.

منبع : راوی 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۳
comment
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
2
1
comment خانم مهندس عسكري مديركل دفتر فني يه انسان والا،مدير متخصص و پاك دست و از همه مهمتر يك زن كامل هستن،جابجايي ايشون فقدان يك مدير توانمند براي استانداري خواهد بود،با آرزوي توفيق روز افزون براي ايشون
comment
گنجی
|
United States
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
1
2
comment مدیر کل محترم دفتر فنی اگر بی حاشیه و خوب بودن پس چه نیاز به تغییر بود؟!
پاسخ ها
comment
گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
comment ایشون خودشون درخواست جابجایی دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار