شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
پس از وقوع رعد و برق و سوختگی الکتروپمپ شناور تاسیسات آبرسانی شهرک عدالت قطعی آب این روستا ظرف مدت کمتر از 24 ساعت حل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا روستایی خوزستان مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول با اشاره به قطعی آب شهرک عدالت گفت: مشکل بوجود آمده بدلیل سوختن الکتروپمپ شناور تاسیسات آبرسانی شهرک عدالت بود.

محمد گلچین پور ادامه داد: عملیات تعویض و نصب پمپ چاه آب روستا در کمتر از 24 ساعت و با هماهنگی معاونت نظارت بر بهره برداری استان انجام شد و اهالی روستای عدالت مجددا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی با بیان این مطلب که روستای عدالت از جمله روستاهای پر جمعیت دزفول بشمار می رود، گفت: این روستا در بخش مرکزی شهرستان دزفول واقع شده است و  بیش از 800 خانوار را تحت پوشش دارد.

گلچین پور در پایان دلیل سوختگی الکتروپمپ  ها را ناشی از وقوع رعد و برق اعلام کرد. دلیل افت فشار آب شرب روستای المهدی شکستگی خط انتقال بود. مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اینکه افت فشار در روستای المهدی بدلیل فرسودگی و شکستگی خط انتقال بود، گفت: این مشکل ظرف مدت 72 ساعت و با همکاری دهیار روستا و تلاش اکیپ عملیاتی آبفاروستایی دزفول حل شد.

محمد گلچین پور ادامه داد: پس از عملیات حفاری و تعویض لوله فرسوده لوله گالوانیزه 4 اینچ  به طول 200 متر کار گذاشته شد تا مشکل تامین آب شرب مردم این روستا مرتفع شود.
گفتنی است روستای المهدی بیش از 300 خانوار جمعیت دارد و در بخش سردشت دزفول واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار