شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
فاخر مرمضی

هر از چند گاهی شاهد اعتراض سیاسیون و نمایندگان مجلسین شواری اسلامی و خبرگان در مورد اعتراض به مساله انتقال آب کارون به اصفهان  کرمان می باشیم وبه ویژه این انتقادها واعتراضها در دوران تبلیغات شدیدتر می شود..تاباتحریک احساسات به دنبال کسب رای باشند. 

اما سوال این است که آیا انتقال آب کارون بدون تصویب قانون صورت گرفته است؟دراین صورت مجلسیون می توانند به غیرقانونی و غیر کارشناسانه بودن این طرح اشاره کنند. و اگر مصوبه قانونی و کارشناسانه باشد و خود شاهد و حاضر درت صویب بودند اعتراض آن ها چیزی جز عوام فریبی نخواهد داشت. و چه بسا با تحریک احساسات خیلی از جوانان متحمل مشکلات خواهند شد.

از سویی دیگر با احساسی عمل کردن نمی توان به نتیجه رسید. به نظر می آید درشرایط فعلی تشکیل کارگروه ویژه ازفعالان سیاسی واجتماعی واستفاده ازنظر کارشناسان مختص درامور آب وارائه نظرات کارشناسی شده درمورد انتقال آب کارون به دولت بهترین راه برای شفاف سازی ودوری از قهرمان بازی های احساساتی است.

اگر اعتراض و انتقاد توام با نظریه های متخصصین باشد. امکان دفاع و اقناع بیشتر خواهدبود. امید است کارشناسان امور آب و دانش آموختگان علم حقوق با تشکیل کارگروه تخصصی از عوام فریبی ها جلوگیری نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار