اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
سید مجتبی غرابی 

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری ، بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف کشور و استان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می‌سپارند.

عصر روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵ مراسم تقدیر و تشکر از سید شریف حسینی نماینده و عضو هیئت رئیسه‌ مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی امام صادق(ع) برگزار شد. استقبال مرد و زن ، پیر و جوان از سید شریف حسینی این مراسم را گرم و پر شور کرده بود.

در ابتدای مراسم ، آیاتی از کتاب الله مجید با صدای حاج کاظم حیدری تلاوت شد. سپس با دعوت از مداحان و شاعران اهل بیت آقایان یاسین جابری ، حسن زهیری و راضی بدوی ضمن اجرای جشن به مناسبت عید مبعث از زحمات جناب آقای سید شریف حسینی بصورت شعر و مدیحه سرایی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

در ادامه‌ ی مراسم از نیک سرشت جهت سخنرانی دعوت به عمل آمد. نیک سرشت در این سخنرانی عنوان کرد که موفقیت سید شریف حسینی در این هشت سال نمونه‌ای از تحاد نخل و بلوط بوده و طلایه دار اتحاد بین اقوام خوزستان بوده‌اند.

نیک در ادامه‌ی سخنان خود گفت : همدلی و همکاری بین نماینده‌های سابق و جدید برای نجات و توسعه‌ی استان را ضروری دانست و جهت همدلی و همکاری پیمان ببندند. در آخر وی عنوان کرد که رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت‌ها رسیده است و جزء با اعتماد سازی نمیتوان استان را آباد ساخت.

در بخش آخر این مراسم سید شریف حسینی با تشکر از کسانی که ۱۰ اردیبهشت برای بیعت با جمهوری اسلامی و لبیک گفتن به فرمایش مقام معظم رهبری پای صندوقهای رای حاضر شدن سخنرانی خود را آغاز کرده و در ادامه عنوان کرد که در انتخابات نه پیروز داریم و نه شکست خورده، بلکه تنها پیروز انتخابات مردم هستند و تنها شکست خورده دشمنان ما.

حسینی با بیان اینکه همایون یوسفی ، علی ساری و جواد کاظمی نسب منتخبان مردم و برادران و فرزندان این سرزمین هستند و ما در کنار آنها و آنها در کنار ما ، اجازه نخواهیم داد چشمی، نگاهی یا دستی به سمت کارون دراز شود.

فرصت طلبان نباید فکر کنند که با رفتن شخصی از خوزستان، کارون هم می‌رود. بدانند که نمایندگان فعلی و گذشته کنار هم و به پشتوانه‌ی مردم بزرگ و ولایت مدار خوزستان این اجازه را نخواهند داد حتی یک قطره از آب کارون به فلات مرکزی ایران انتقال گردد.

حسینی با بیان این که کمک به منتخبین کمک به استان است این قول را داده‌ که تجربه‌ی ۸ ساله‌ی خود را در اختیار دوستان منتخب قرار دهند که توشه‌ی حرکت و پیشرفت این دوستان خواهد شد.

در آخر  سید شریف گفت که راه و مسیر خدمت همچنان ادامه خواهد داشت و در کنار هم آینده ‌ای روشن و بهتر از گذشته برای خوزستان شاهد خواهیم بود و من کنار منتخبین شما به دنبال احقاق حق مردم خوزستان خواهیم بود.

بنده سید مجتبی غرابی فرصت را مغتنم دانسته و شایسته است تلاش و کوشش بیدریغ جناب آقای سید شریف حسینی در پیشرفت، ارتقا و گسترش استان قدر دانی بعمل آورده و از درگاه احدیت، موفقیت برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسئلت می‌نمایم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment ما مردم سید شریف حسینی را باختیم نه سید شریف صندلی مجلس را.
بعدها خواهیم فهمید که چه اشتباهی مرتکب شدیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار