اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۸۷
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
گفت و گوی اختصاصی شوشان با منتخب مردم اهواز / عارف بهترین گزینه برای ریاست مجلس / تلاش برای ورد یک خوزستانی به هیات رییسه مجلس / اعتراض 18 نماینده برای طرح های انتقال آب / استاندار باید همفکری کند / منافع خوزستان برتر از جناح ها و مباحث سیاسی است
نمایندگان خوزستان از این نشست برای رساندن خواسته ها و مطالبات خوزستانی ها به گوش مسئولین نهایت استفاده را بردند...


شوشان: جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس دهم در گفت و گوی اختصاصی با شوشان به تشریح نشست منتخبان مجلس دهم با رییس جمهور و جمعی از وزرا و معاون پرداخت و گفت: در شنبه ای که گذشت و در یک نشست فشرده ، نشست هایی با عارف ، لاریجانی و همچنین روحانی ، وزیر امور خارجه ، وزیر کشور ، وزیر ارتباطات و ... برگزار شد و 18 نماینده جدید خوزستان متفوق القول ، پیگیر عدم اجرای طرح های انتقال آب  شدند.

به گزارش شوشان ، الباجی افزود: نمایندگان خوزستان از این نشست برای رساندن خواسته ها و مطالبات خوزستانی ها به گوش مسئولین نهایت استفاده را بردند و در جلسه ای با وزیر نیرو ، خواستار توقف طرح های انتقال آب از جمله طرح جدید آبرسانی از سرشاخه های کارون به کرمان شدند. وزیر نیرو نیز ضمن تکذیب طرح انتقال آب به شمال کرمان ، قول داد که پیگیری های لازم را انجام دهد و نتیجه را اعلام خواهد کند.

منتخب مردم اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید مقتدایی استاندار خوزستان ورود کرد و گفت : انتصابات حق استاندار است اما در شرایط پس از انتخابات که عملن نمایندگان خوزستان در مجلس نهم ، به دلیل پایان دوران نمایندگی در شرایط انفعال به سر می برند و همچنین نمایندگان جدید هنوز رسمیت نیافته اند ، چندان صحیح نیست . 

وی به شوشان گفت: بهتر بود استاندار خوزستان کمی درنگ می کرد و با همراهی و هم فکری نمایندگان جدید و در راستای خدمت به مردم دست به چنین انتصاباتی می زد. ما با وزیر کشور در این رابطه صحبت کردیم و وزیر کشور نیز وعده داد تا جلو این انتصابات را بگیرد. همچنین به معاون اول رییس جمهور یادآور شدیم که خوزستان نیازمند آرامش است و نباید با برخی اقدامات ، آرامش ایجاد شده از مردم سلب شود.

الباجی ادامه داد: استاندار خوزستان بهتر بود با منتخبین جدید همراهی و همفکری می کرد. ما برای تقابل با مقتدایی نیامده ایم اما اگر اقدامات و حرکت هایی خلاف منافع مردم مشاهده کنیم برخورد خواهیم کرد. در جایی که منافع استان و مردم در میان است نباید همفکری و همراهی با دیگران نادیده گرفته شود. شاید نظر دیگران هم در انتصابات و یا سایر اقدامات مفید واقع شود. استاندار در خصوص انتصابات عجله کرده و باید دست نگه می داشت.

منتخب مردم اهواز همچنین در مورد ریاست مجلس دهم به شوشان گفت : در نشست روز شنبه ، اصولگرایان و اصلاح طلبان در قالب دو فراکسیون تشکیل جلسه دادند. نظر فراکسیون امید بر ریاست عارف است. مردم به تغییر در کشور امید بسته اند و این تغییر در مجلس نیز باید با ریاست عارف ایجاد شود.

وی گفت : در مجلس آینده با همفکری و اتحاد نمایندگان خوزستان ، قرار بر این است که استان سهمی در هیات رییسه مجلس نیز داشته باشد و بی شک برای ورد یک نماینده خوزستانی به هیات رییسه مجلس تلاش خواهیم کرد. 

الباجی  افزود : البته آنچه برای نمایندگان خوزستان مهم است منافع و اهداف خوزستان است و پیشرفت و آبادانی استان مقدم بر همه مباحث سیاسی و جناحی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از رایزنی با عارف درخصوص جلوگیری از طرح های انتقال آب کارون سخن به میان آورد و گفت : اعتراض 18 نماینده جدید خوزستان به گوش عارف رسانیدم و در این راه نیز چهار نماینده خوزستانی تهران هم همگام و همراه با نمایندگان استان شدند. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۳۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
6
13
comment هنوز رایمان خشک نشده آقای محترم[...]
دخالت دراجرا ممنوع است نماینده های قبل خیلی این کار رو بهتر ازشما بلد بودند شما نظارت کن نه دخالت
استاندار محترم وظیفه اش رابخوبی میداند
comment
مرغ حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
2
4
comment خوزستان عضو هیئت رئیسه داشت [...]
پاسخ ها
comment
همشهری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
comment که کارآمد نبود
comment
Amordad
|
United States
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
3
8
comment امیدوارم این صحبتها فقط در حد یک مانور قدرت نباشد و منتخبین مردم اهواز به وظیفه خود عمل کنند. به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای مثل انتصاب این شخص یا آن شخص به حل مشکلات اهواز بپردازند . شهرداری و شورای شهراهواز پر از مشکل است .
comment
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
1
5
comment لايك داره...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
4
6
comment درود بر اقای الباجی که اهل تعامل هست نه تقابل.
انتصابی که مشکلی از مشکلات مردم حل نکند باید جلوش ایستاد. حال میخواهد این توسط استاندار منصوب شده یا رییس جمهور.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
7
5
comment نماینده عزیز لازم به ذکر است ،عملکرد اقای مقتدایی در این چند سال روشن است و همه میدانیم استاندار محترم دغدغه حل مشکلات استان را حتی از نماینده بیشتر دارد ،پس بهتر است با تعامل بیشتر به فکر حل مشکلاتی در استان باشیم که اولویت دارند.باز هم جنگ انتصابات رو شروع کردید .
comment
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
7
5
comment درود بر مقتدايي استاندار محبوب و مردمي
جناب الباجي در كار استاندار دخالت نكن كه همين مردمي كه بهتون راي دادن به خاطر افراد محبوبي چون مقتدايي بوده از رايي كه مردم بهت دادن استفاده به جا و درست بكن.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment آقاي الباجي آيا در انتصابات نظر نماينده هم پرسيده ميشود؟ آقاي شديد زاده همچون شما از آقاي منير زاده معاون اسبق دكتر مقتدايي انتقاد كرد نتيجه اي هم نداشت بعد از ١٥ سال دوباره سر كار آمدند اين انتصابات را شما رصد ميكنيد يا دنبال امتياز هستيد؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment آقای الباجی
البته شوشان سانسور می کند
آقای الباجی در مورد شهرداری اهواز هم تذکراتی دوستانه بدهید نمی خواهیم دخالت کنید ولی تذکر دوستانه فکر کنم بد نباشد
comment
همه جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment همه جواد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment ما به 3نفرشما رای دادیم برا اجرای عدالت نه سیاست بازی وقومیتگرایی خسته شدیم امید مردم راناامید نکنید
فقط به اصرار یک نفر به دونفر از سه نفر رای دادیم جویجری وشریف هم انسانهای محترمی بودند وخیلی اهل سیاست بازی نبودند
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
2
5
comment باسلام وعرض ادب خدمت ملت رشیدایران والخصوص همشهریان محترم خوزستانی ومنتخبین عزیزاهواز.. بایدخدمت عزیزان عرض کنم که جناب مهندس مقتدایی استاندارمحترم خوزستان همفکرمنتخبین جدیدمجلس است وایشان ضمن اینکه خوزستانی ودلسوزاستانش است ازنیروهای شاخص اصلاح طلب وازاعضای اصلی ویکی از مؤسسین حزب اصلاح طلب اعتمادملی است خداوکیلی اگرانتصابات جدیدایشان افرادی کارامدنیستنداعتراض نمائیدالبته بهتربودکه استاندارمحترم کمی صبرمیکردوبا منتخبین جدیدمردم تعامل وهماهنگی بیشتروبهتری بخرج میدادزیراتعامل ایشان باهمه منتخبین جدیدخوزستان میتواندبه کمک شخص استانداردرپیگیری مطالبات بحق استان موثروسازنده باشدتاخدای ناکرده ارامشی که بواسطه همین انتخابات بدست امدخدشه دارنشود یقینا استاندارمحترم بهترازهمه میداندکه تعامل سازنده با نمایندگان مردم درمجلس شتاب پیشرفت وعمران وابادی استان سرعت بیشتری بگیردبه امیدحل همه مطالبات مردم استان
comment
امید حسبن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
6
7
comment برادر عزیز وگرانقدر جناب اقای الباجی خدمت شما عرض کنم که شایسته است جنابعالی وسایر نمایندگان به درد ومشکلات استان رسیدگی کنند نه هنوز نرفته وبر روی صندلی ننشسته جنگ قدرت وانتصاب راه بیاندازید .اینکه استاندار یا مدیر کل حق دارد در هر سازمانی بر اساس شناخت وشایسته سالاری اقدام به انتصاب کنند حق طبیعی انان است.شما وسایر دوستان لطف کنید مث نمایندگان قبل عمل نکیند که از همین حالا به فکر تقسیم پست های استان بین دوستان وفعالان ستاد خود باشید .کمی از نمایندگان سایر استانها یاد بگیرید.به جای ورود کردن به انتصاب مدیران به دغدغه های مردم برسید به فکر حل کردن مشکلات شهر واستان باشید .من مدافع مقتدایی نیستم .اما ایشان یا هر ریس دیگر یا هر مدیر کل ویا استاندار حق دارد زیر مجموعه خود را خودش انتخاب کند .خواهش میکنم با بهره گیری از نخبگان ومشاوران برجسته حداقل کمترین توقعات مردم را براورده کنید .از هنین الان کاری نکیند که مردم مثل این دوره که به نمایندگان قبلی و عملکردشان نه گفتند یه شماها هم نه بگویند .با تشکر.
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
5
6
comment با سلام و احترام
ضمن تبريك به منتخبين مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي ، تشكر مي كنم از جناب آقاي مهندس الباجي كه با درايت و هوشمندي ويژه اي مطالب فوق رو بيان كردند.. كسي منكر خدمات جناب استاندار عزيز نيست و جناب الباجي هم اين نكته رو تاييد فرمودند ليكن ممكنه جايي استاندار كاري رو انجام داده كه در مجموع به نفع خوزستان نباشد، اينجاست كه نمايندگان نه فقط جناب الباجي بلكه همه نمايندگان استان بايد تذكر و اخطار بدن كه جلوي ضرر گرفته بشه، بنابراين نگاه مهندس الباجي نگاه توسعه اي، و راهبردي و مهمتر از همه نگاه تعاملي با ساير مسئولين است
خداوند به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توفيق عنايت فرمايند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment جناب اقای الباجی تا الان دارای چه پست و منصبی بوده که از استاندار بیشتر حس مسولیت داره؟چه مدرکی داره .اگه جز اصلاح طلبان نبود ایا رای میاورد؟
comment
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
1
1
comment برادر عزیز جناب اقای الباجی خدمت شما عرض کنم که شایسته است جنابعالی وسایر نمایندگان به درد ومشکلات استان كه همان قانون گذاري است رسیدگی کنند نه هنوز نرفته وبر روی صندلی ننشسته جنگ قدرت وانتصاب راه بیاندازید .اینکه استاندار یا مدیر کل حق دارد در هر سازمانی بر اساس شناخت وشایسته سالاری اقدام به انتصاب کنند حق طبیعی انان است.شما وسایر دوستان لطف کنید مث نمایندگان قبل عمل نکیند که از همین حالا به فکر تقسیم پست های استان بین دوستان وفعالان ستاد خود باشید واينكه استاندار تاكنون هيچ كاري برخلاف منافع استان انجام نداده است وباتمام توان وقدرت به استان خدمت رساني كرده وبحق است شماتمام تلاش وانرژي خود رادرمسائل قانونگذاري ازجمله(رفع ريزگردها، جلوگيري ازبرداشت سرچشمه كارون،اشتغال زايي، راهكار رفع آلودگي كلان شهراهوازو...)بكارببنديد ونه اينكه از همين الان بدنبال سهم خواهي باشيد.
comment
علی نیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
2
3
comment با سلام
این مصاحبه مهندس کاظم نسب نماینده منتخب محبوب مردمی یک واقعیت است که استاندار محترم در بازه زمانی که نمایندگان سابق بی خیال مسایل استان و نمایندگان موجود از نظر قانونی و اجرایی هنوز شروع بکار نکردند اقدام به جابجایی نموده است..که خود نشانگر واقعیت هایی بدور از حس دلسوزی استاندرا به استان میباشد .
شوشان عزیز انگار این مصاحبه و اعلام نظرهای موجود بیشتر جنبه دلسوزی استاندار محترم را به نظر بیننده رسانده تا پیگیری بحق مهندس کاظم نسب
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
3
comment ما خوزستانیها از نمایندگان خود میخواهیم که از انتقال آب سرچشمه های کارون به استانهای دیگر جلوگیری کنند.

متاسفانه خودمون داریم تیشه به ریشه ی خودمون میزنیم
استانی با این همه محبت الهی و خدا دادی را فدای کویر و بیابان میکنیم
آبی که میتواندتمام زمین های خوزستان را سیراب کند و محصولات کشاورزی زیادی تولید کند و تمام مردم ایران را سیر کندعلاوه بر آن هم میتوانیم صادر کننده ی محصولات کشاورزی باشیم و کشورهای دیگر را هم به خود وابسته ی غذایی کنیم اینگونه تیشه به ریشه ی این سرزمین زدیم
انتقال آب به کویر مثال آب در هونگ کوبیدن است.
comment
افشین
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
3
2
comment با سلام
نماینده مردم حق دارد در تمام اموری که منافع مردم تهدید می شود ورود کند در مطالبی که در بالا عنوان شد هر دو گروه بطور نسبی درست می گویند از یکطرف به مقتدایی حق می دهند و از طرف دیگر بعضی ها به نمایندگان این حق دخالت را می دهند گذشت زمان این را مشخص می کند که نمایندگان بر اساس منافع مردم در انتصابات دخالت کرده اند یا برای منافع شخصی گروه خاص .
انشاءا... همه را خدا به راست هدایت کند
comment
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
2
0
comment شوشان چرا همه نظرات و چاپ نميكنين فقط نظراتي كه باب ميلتونه چاپ ميكنيد متاسفم
comment
مبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
3
comment با سلام
مهندس الباجی لطفآ با قدرت به کارتان ادامه دهید که نماینده مردم هستید.
با هرکسی و هر منصبی که خلاف پیشرفت اهواز شود بشدت برخورد قانونی کنید که خداوند یار و نگهدارتان است.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
1
1
comment باسلام
مهندس الباجی ، عالی و فوق العاده بود. استاندار و هیچ مقامی در استان حق ندارد بدون هماهنگی با نمایندگان هر شهر یا شهرستان، به طور خود سرانه اقدام به عزل و نسب مدیران دلخواه و دوستان خود نمایند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment قرار دادهایی در مورد انتقال آب کارون به یزد و کرمان با کشور کره جنوبی همین چند روز پیش که رئیس جمهور کره به ایران آمد بسته شد
کارشناسان هم همیجوری واسه خودشون حرف میزنند کو گوش شنوا ، نمایندگان خوزستان هم به اصطلاح رفتن با عارف صحبت کردن و از انتقال آب به این استانها انتقاد کردن اما عارف به نمایندگان اطمینان داده که انتقال صورت نمیگیره
حالا ما قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس
وقتی دولت با کره ای ها بر سر انتقال آب به کرمان و یزد قرداد همکاری می بندند پس این دو رویی ها برای چیست؟؟؟؟؟؟؟
میدانیم فقط میخواهید اذهان عمومی را منحرف کنید و کار خود را که همان انتقال آب کارون به استانهای دیگر است پیش ببرید
نمایندگان فریب این اطمینان هایی که بهشون میشه نخورند و مصرانه با انتقال سرچشمه های آب کارون انتقاد و جلوگیری کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment خطاب به نمایندگان مجلس و مدیران استان

آب رفتنی است...

آب رفتنی است فکر پول و اعتبار باش
فکر کار و بار باش فکر پول ابزار باش
حرف از کارخانه و شرکت و زمین بزن
حرف نان بگو که گفته اند
بی مایه فتیر می شود
آب بهر حال رفتنی است
دنبال حق آبه دایمی برای این دیار باش
بازنده ی جنگ آب می شویم
فکر چاره ای بغیر از شعار باش
مثل خورشید شام تار باش
فکر کار و بار و اعتبار باش
شک نکن آب هم مثل نفت رفتنی است
فکر مایه باش
برای آفتاب تیز سرزمین مان
اهواز و خوزستانمان سایه باش برگ و بار باش
آب را برده اند و می برند...
فکر چاره ای بغیر از شعار باش

علیرضا نجفی،اردیبهشت 95
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
1
0
comment حمایت استاندار و بی طرفی ایشان بود که در استان انتخاباتی بدون خاشیه ودر آرامش انجام شد واقتدار و عدم وابستگی و وام خواهی استاندار بود که مردم رای واقعی خود را به صندقها انداختند جا دارد از زحمات استاندار همگی حمایت کنیم
comment
سید احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment درود بر الباجی نماینده مقتدر و خوش فکر و آگاه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment اتفاقا نشون دادی که برای تقابل آمدی ......
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment آقای الباجی شما و دوستانتان در حق خوزستان جفا کردید مقتدایی دنبال عزت خوزستان بود ولی شما و دوستانتان ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment متاسفانه با انتقال آب کارون به کرمان موافقت شد
comment
محمد
|
United States
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment با سلام متشکریم دکتر الباجی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment با سلام و درود بر آقای جواد کاظم نسب باقدرت وبا اقتدار جلوی آنها که منا فعشون درخطر هستند بیستید زنده باد شیر خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment سالی که نیکوست از بهارش پیداست، هنو نرفته جنگ قدرت راه انداخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار