شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته جوان 154 جوان برتر استان خوزستان كه در عرصه‌هاي مختلف موفقيت‌هايي داشته‌اند، تجليل مي‌شوند.

ابراهيم نصيري اظهار كرد: هفته جوان از نهم تیرماه آغاز گردیده و تا 15 تيرماه ادامه مي‌يابد؛ در اين هفته به دنبال ايجاد يك حركت و تحولي نو و ايجاد نشاط و شادابي در جوانان هستيم و از برپايي برنامه‌هاي تكراري پرهيز مي‌شود.

وي با بيان اينكه برگزاري برنامه‌هايي متنوع در اين هفته پيش‌بيني شده است، افزود: پيشنهادهاي خوبي براي اجراي برنامه در اين هفته ارائه شده است كه البته عملي كردن همه اين پيشنهادها نيازمند اختصاص اعتبار ويژه و زمان كافي است. بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوي وزارت ورزش و جوانان، تعدادي برنامه نمادين براي اجرا در هفته جوان در كشور پيش‌بيني شده كه تجليل از جوانان فرهيخته و برتر در عرصه‌هاي مختلف يكي از اين برنامه‌ها است.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان كرد: ديدار جوانان برتر استان با نماينده ولي فقيه از ديگر برنامه‌هاي هفته جوان خواهد بود. همچنين با حضور جمعي از جوانان موفق استان، استاندار خوزستان و مسئولان مرتبط با حوزه جوانان يك نشست هم‌انديشي در اين هفته برگزار مي‌شود و مشكلات، آسيب‌هاي اجتماعي و معضلاتي كه جوانان با آن در ارتباط هستند در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

وي ادامه داد: تلاش بر اين است كه اين نشست هم‌انديشي با حضور اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان به رياست استاندار خوزستان و عضويت حدود 23 مديران كل و اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار شود. در اين نشست هم‌انديشي علاوه بر جوانان نخبه و برتر استان، تعداد جوان خوزستاني كه داراي مشكلاتي مانند بضاعت اندك مالي، بي‌كاري و مواردي مشابه هستند نيز حضور خواهند داشت.

نصيري گفت: جمعه هفته آينده (16 تيرماه) مديركل ورزش و جوانان خوزستان سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اهواز خواهد بود و در خصوص برنامه‌هاي برگزار شده در هفته جوان گزارشي ارائه مي‌شود. همچنين از يگان‌هاي نظامي و انتظامي استان خواسته شده كه با ارزيابي عملكرد سربازان خود، به سربازان موفق در حوزه‌هاي مختلف مرخصي تشويقي داده شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در اين هفته 18 زنداني جوان، به نيت سن حضرا علي‌اكبر(ع) با سن 15 تا 29 سال كه به دليل جرائم كوچك مانند جرائم مالي در زندان هستند با برگزاري جشن گلريزان آزاد مي‌شوند.

وي با اشاره به برگزاري برنامه‌هايي به مناسبت هفته جوان در شهرستان‌هاي خوزستان، تصريح كرد: تشكل‌هاي مختلف در شهرستان‌ها نيز برنامه‌هاي متنوعي را در اين هفته برگزار مي‌كنند و پس از برگزاري شوراي برنامه‌ريزي نيز دستورالعمل برگزاري آيين تجليل از جوانان نخبه در شهرستان‌ها به فرمانداران ابلاغ مي‌شود.

نصيري خاطرنشان كرد: بر اساس رويكرد وزارت ورزش و جوانان، 24 ماموريت و راهبرد در زمينه ورزش و جوانان تعيين شده كه هشت شاخص از اين تعداد مربوط به امور جوانان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار