اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
 رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: برای تماشای بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان حضور بیش از 40 هزار نفر پیش بینی شده و تمامی تمهیدات لازم نیز برای کنترل و ساماندهی تماشاگران در ورزشگاه غدیر اهواز اندیشیده شده است.

عبدالکاظم طالقانی  درخصوص تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: باتوجه به تجربه ای که در برگزاری رقابت های حساس لیگ برتر داریم در این دیدار نیز تمامی تمهیدات لازم برای کنترل ورزشگاه توسط ارگان های مربوطه انجام شده و در این زمینه هیچ کمبودی احساس نمی شود.

وی افزود: از آن جا که تماشای این دیدار به صورت رایگان است،حضور بیش از 40 هزار نفر در ورزشگاه غدیر پیش بینی شده است و امید است که هواداران خوزستانی با حمیات های خود انگیزه مضاعفی برای موفقیت تیم خود در بازیکنان ایجاد کنند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: وضعیت چمن ورزشگاه غدیر مطلوب بوده و آب آشامیدنی ورزشگاه نیز برای هواداران تامین شده است. وی بیان کرد: یگان های انتظامی و بازدارنده برای برقراری نظم در ورزشگاه از ورودی تا روی سکوها آمادگی خود را اعلام کرده و امید است که این بازی جذاب در پایان شادی خوزستانی ها را به همراه داشته باشد. 

طالقانی اظهار کرد: باشگاه استقلال خوزستان نیز در زمینه ساماندهی هواداران خود اقدام های خوبی را در دستور کار قرار داده است و امیدواریم هواداران این تیم با حمایت های خود انگیزه و نشاط را در بازیکنان ایجاد کرده و یک روز به یاد ماندنی را برای فوتبال خوزستان به ثبت برسانند.

تیم استقلال خوزستان که تا هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور با کسب 54 امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس درصدر جدول جای دارد درهفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ برتر روز جمعه میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. تیم ذوب آهن نیز تا این هفته از رقابت ها با 46 امتیاز در جایگاه ششم جدول جای دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار