شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
شوشان: جشن تکلیف دانش آموزان دختر آبادانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش در شهرستان آبادان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نسترن آلبوعلی مسئول کانون شماره 4 آبادان با اعلام این خبر گفت: بیش از یک‌صد دانش آموزان پایه سوم دبستان شهید چمران شهرستان خرمشهر طی مراسمی در کانون پرورش فکری به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

وی با اشاره به این‌که در این جشن دانش آموزان برای به سن تکلیف رسیدن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عطار زاده نماز شکر برپا کردند افزود: از سوی مدیر دبستان شهید چمران در این مراسم چادر نماز به دانش آموزان اهدا شد.

آلبو علی اضافه کرد: دانش آموزان در این جشن در برنامه‌های مختلفی چون: مسابقه‌ی نماز و اطلاعات قرآنی، معرفی کتاب، شعرخوانی، قطعه‌ی ادبی و سرود شرکت کردند.

این مسوول فرهنگی یادآور شد: مرتب کردن کلمات به‌هم‌ریخته‌ی احادیث با موضوع نماز و پخش فیلم نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود. گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان آبادان 4 مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری ازجمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار