شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
نام نیکش در خوزستان همیشه ماندگار خواهد شد
باید دولت تا پایان دوره یازدهم، این فرصت را به مقتدایی می داد زیرا وی برنامه های خوبی برای پیشرفت استان داشت، که نمونه آن را میتوان ایستادگی در مقابل باريزگردها...

شوشان : مهران یاوری گفت: از دولت روحانى گلايه منديم براى اين برخوردباجناب مقتدايى وخواهان اين هستيم در تعيين استاندار دقت لازم راداشته باشند كه استان دچار صدمات خسارت هاى بیشترى نشود و هرچه زودتر يك شخص وارد و كاربلد سكاندار استاندارى خوزستان شود

مهران یاوری فعال سیاسی اجتماعی خوزستانی در مورد استعفا و نقاط مورد انتقاد دکتر مقتدایی استاندار سابق گفت: یکی از مواردی که همیشه مورد انتقاد صاحب نظران است، عملکرد ضعیف برخی معاونین وی بود، که  چندین بار در خصوص این مورد به آقای استاندار تذکر داده شد و متاسفانه هیچ عکس العملی انجام نگردید.

وی اظهار داشت: عبدالحسن مقتدایی در بعضی از بخش ها عملکرد بسیار خوبی داشته و توانست یک سری از منافع استان را حفظ کند و دست رانت خواران را از برخی منابع کوتاه نماید.

این فعال اجتماعی افزود: یکی از مواردی که باعث رونق استان در زمان تصدی وی است، بحث ورود خودروهای اروندی به استان بوده که همیشه ماندگار خواهد شد و علیرغم رفتن مقتدایی از استانداری، نام و آوازه نیکوی وی به خاطر برخی اقدامات خاص در استان باقی می ماند.

یاوری در پاسخ به اینکه آیا مقتدایی را به دلیل فشار نماینده ها و یا انتصابات اخیر مجبور به استعفا کردند گفت: قطعاً مقتدایی با اختیارات تام استاندار شده بود و می توانست زیر مجموعه خود را انتخاب نماید. ظاهراً به او عنوان شده بود که تغییرات را تا زمانی که منتخبان مجلس دهم روی کار بیایند متوقف کند، اما مقتدایی زیربار این خواسته نرفت و استعفا کرد. و البته مقتدایی چندین بار استعفا کرده بود و گفت قصد رفتن دارد. و همچنین باید افزود، اگر مقتدایی در تغییرات اخیر عزل و نصب می کرد، انتقاد بر وی وارد بود اما او  مدیران را فقط جابجا و سرپرست تعیین نمود که احتیاجی به مشورت با وزیر کشور هم نیست.

این فعال سیاسی اجتماعی در مورد ورود برخی نمایندگان به مسائل اجرایی اظهار کرد: نمایندگان باید در حوزه خود نظارت داشته باشند، و نباید در مسائل اجرایی ورود کنند و اصل کار نمایندگان که قانونگذاری و نظارت است را فراموش نکنند.

وی عنوان کرد: برخی از منتخبان مجلس دهم در خوزستان اعلام کردند، که جلسه ای با مقتدایی خواهند داشت چون موافق رفتن وی نیستند.

وی افزود : باید دولت تا پایان دوره یازدهم، این فرصت را به مقتدایی می داد زیرا وی برنامه های خوبی برای پیشرفت استان داشت، که نمونه آن را میتوان ایستادگی در مقابل باريزگردها و انتقال آب دانست. و البته خواهانیم مشخص شود که مقتدایی چه اشتباهی داشته است که فرصت بیشتر برای فعالیت در عرصه خدمت به وی نداده اند.

یاوری در پایان گفت: از دولت روحانى گلایه مندیم براى این برخوردباجناب مقتدایى وخواهان این هستیم در تعیین استاندار دقت لازم راداشته باشند که استان دچار صدمات خسارتهاى بیشترى نشود و هرچه زودتر یک شخص وارد و کاربلد سکاندار استاندارى خوزستان شود

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
عزيزى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
comment
0
0
comment سلام برمردعادل وحقگوجناب مهران ياورى حقيقتاًحرف دل زلال وشفاف خيلى ازخوزستانيهاى رنج ديده رابيان نموده نطق مردان بزرگ سخنان حق ودل نشين است /سخنى كه ازدل برايد/بردل نشيند
comment
انوشیروان نوری موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment لطفا بفرمایید مدرک تحصیلی آقای یاوری چیست یعنی اساسا چند کلاس درس خوانده اند ونیز ایشان در کدام عرصه سیاسی و اجتماعی فعالند و اصولا فعال سیاسی تعریفش چیست؟واقعا [...] است که نام خود را ژورنالیسم بگذاریم و برای پول قلم بزنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار