شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: از همین امروز باید کار را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کنیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
 
علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درخصوص فسخ قرارداد با دراگان اسکوچیچ، اظهارکرد: در این زمینه چندین جلسه خیلی مهم داشتیم و حداقل پنج جلسه هم جهت مذاکره با خود آقای اسکوچیچ برگزار و نقطه نظرات یکدیگر را بالا و پایین کردیم و نهایتا هیات‌مدیره ترجیج داد که این همکاری قطع شود و این فسخ قرارداد نیز کاملا به صورت توافقی بود.
 
وی افزود: در هر صورت هیات‌مدیره صلاح مصلحت‌ها را بررسی کرد و نهایتا این تصمیم گرفته شد و معمولا در این موارد هم انسان خوشحال نیست، چرا که دو سال با وجود سختی‌هایی که بود با یکدیگر همکاری داشتیم و با این تفاصیل تصمیم‌گیری خیلی آسان نبود ولی گرفته شد و ان‌شاءالله اسکوچیج در کارش موفق باشد و ما هم بتوانیم نسبت به گذشته بهتر کار کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص انتخاب کادرفنی جدید نیز گفت: ان‌شاءالله از همین امروز باید کار را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کنیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که کادرفنی بومی یا بازهم خارجی مدنظر است؟ عنوان‌کرد: مطمئنا در این خصوص یکی دو جلسه با هیات‌مدیره خواهیم داشت و هر چیزی را که به ما ابلاغ کردند، انجام می‌دهیم. با توجه به این‌که هنوز به من چارچوبی در این زمینه داده نشده است، نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار