شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

شوشان - اسدالله اسدی

با شکستن پیکره ی سردار اسعد بختیاری یاد آن سردار ملی ، میهن پرست ،انقلابی،مشروطه خواه، با فرهنگ ، نویسنده وپژوهشگر و مترجم بزرگ ایران و بختیاری ، فاتح تهران و احیاگر راستین انقلاب مشروطیت هرگز از یاد وخاطره ی ملت ایران زوده نخواهد شد. مغزباختگان مجسمه را می توانند بشکنند اما فرهنگ واراده ی میهن پرستی را هرگز وهرگز قادر نخواهند بود.

سرداراسعد ها شرف و پایداری ایران زمینند  در برابر زور گویی وقلدری و به زیر کشاننده ی تمامیت خواهی. کسانیکه دست به بی شرمی آلوده اند و مزد توهین به گلو واریز میکنند راه به جایی نخواهند برد. وباید به نام ونشان خود شک کنند.

 پایی را شکستند که در برابر بیگانه ایستاد ، رخی را شکافتند که رو به دشمنان ایران نداد ،کلاهی را دریدند ، که با هیبتش  تاج از سرخسروان را بر می داشت ویا می بخشید. این حرکت زشت و زننده آنهم در خانه ی مشروطیت در خانه ی شخصی سردار اسعد بختیاری جز کوته فکری و ناگاهی به تاریخ این سرزمین ونادیده پنداشتن مجاهدت های این انسان وارسته که عمر خود را در راه فرهنگ و آزادی کشور گذاشت و درمان چشم خود را در اروپا ناتمام گذاشته تا دوستداران مشروطیت و آزادیخواهان در ایران تنها نباشند و نومید نشوند ، چه پیامی در برداشت.

شخصی که دست به چنین رفتار ناپسندی میزند شناخته شده است. نمی توان از او به عنوان چهره ای ناشناس وخودسر یاد کرد یا کم سن وسال و احساساتی، بلکه روشن است چنین افرادی طبق برنامه و کاملا حساب شده به جامعه ومردم دهن کجی می کنند. و انتظار می رود قانون با اینگونه افراد برخوردی جدی داشته باشد. تا حرمت میهن پرستان و دلسوختگان ایران عزیز محفوظ بماند. حرکت های داعشی  در هر جا و به هر میزان محکوم است. وامید که با آرامش و با پیگیری های قانونی به اینگونه ناهنجاری ها رسیدگی و جلوگیری شود

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خون میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment درود به شرف و غیرت جناب آقای اسدی، و سپاس از مطلب پرمغز و پندآموز ایشان.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار