شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
پرونده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جمعه شب با قهرمانی استقلال خوزستان در استادیوم غدیر اهواز بسته شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ذوب‎آهن اصفهان که برای متوقف کردن شاگردان ویسی به اهواز آمده بود، علیرغم تلاش و بازی خوبی که بازیکنان این تیم انجام دادند، در نهایت با دوگل مقابل تیم باانگیزه استقلال خوزستان شکست خورد تا جام قهرمانی به شایسته‌ترین تیم لیگ پانزدهم تعلق پیدا کند.

تیم بازنده بازی بزرگ اهواز اما دو چهره داشت که تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر روی آن‎ها زوم ویژه داشتند:

عکس/بازنده‎های بزرگ ورزشگاه غدیر اهواز

یحیی گل‎محمدی
بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس خیلی دوست داشت با متوقف کردن استقلال خوزستان به قهرمانی پرسپولیس کمک کند تا دل هواداران تیم سابقش را به‌دست بیاورد.

یحیی گل محمدی در جریان بازی تیمش برابر استقلال خوزستان بیشتر از همیشه حساسیت به خرج می‌داد و هیجان زیادی داشت. یحیی همچنین در دقیقه 58 بازی و در حدفاصل گل‌های اول و دوم استقلال خوزستان، هنگامی که دانیال اسماعیلی‌فر را تعویض کرد، در حرکتی که از وی کمتر دیده شده است، به سمت بازیکن جوان تیمش رفت و به‌دلیل موقعیت گلزنی که اسماعیلی‌فر از دست داده بود، با عصبانیت و دادوفریاد ضربه‌ای به پشت سر این جوان زد.

مشکلات گل‌محمدی بعد از بازی بیشتر شد و وقتی قهرمانی استقلال خوزستان به قطعیت رسید، هواداران پرسپولیس با حضور پررنگ در صفحه اجتماعی سرمربی ذوب‌آهن، وی را با الفاظ ناپسند خطاب قرار دادند. شدت اهانت‌ها به گل‌محمدی به‌حدی بود که سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری مهر از واژه‌های «بی‌سواد» و «معلوم الحال» درباره هوادارانی که به گل‌محمدی توهین کرده بودند، استفاده کرد.

عکس/بازنده‎های بزرگ ورزشگاه غدیر اهواز

محمدرشید مظاهری
آخرین حضور دروازه‌بان ذوب‌آهن در مقابل تماشاگران خوزستانی به اردیبهشت سال 94 برمی‌گشت که ذوب‌آهن با دوگل فولاد خوزستان را در استادیوم غدیر شکست داد.

رشید مظاهری که با لباس استقلال اهواز و فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شده بود، پس از سوت پایان آن بازی، به‌دلیل مشکلاتی که از قبل با یکی از مربیان فولاد داشت، حرکات عجیب و غریبی را نشان داد تا جایی که اعضای تیم فولاد و تماشاگران این تیم را به‌شدت ناراحت کرد. حسین ابن‌قاسم سرپرست وقت فولاد بلافاصله به رختکن تیم ذوب‌آهن رفت و از رفتار مظاهری به مدیرعامل این باشگاه شکایت کرد و بازیکنان فولاد خوزستان نیز در مصاحبه‌هایی از حرکات مظاهری انتقادات تندی کردند.

مظاهری بعد از آن روز در مقابل تماشاگران خوزستانی در اهواز به‌میدان نرفته بود. وقتی ذوب‌آهن در هفته ششم برای بازی با فولاد به اهواز سفر کرد، تماشاگران فولاد با حکم کمیته انضباطی از حضور در ورزشگاه غدیر محروم بودند و در بازی استقلال اهواز و ذوب‌آهن در استادیوم تختی، رشید مظاهری محروم بود و در میدان حضور نداشت.

سنگربان ذوب‌آهن روز جمعه گذشته پس از گذشت یک‌سال بار دیگر مقابل تماشاگران خوزستانی به میدان رفت و در حالی که تا دقیقه 55 خوب مقاومت کرده بود، طی کمتر از 5 دقیقه دوبار در مقابل ضربات رحیم زهیوی میخکوب شد و در نهایت با دوگل خورده راهی اصفهان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار