اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
در حاشیه سفر وزیر بهداشت و ویزیت رایگان مردم روستای سوسن+تصاویر
دو سال پیش شاعری نابینا در وصف مردمی ترین وزیر دولت تدبیر نوشت: " وزارت، هیچ مغایرتی با طبابت ندارد. می توان در عین وزیر بودن، سفیر روشنایی بود...
شوشان: دو سال پیش شاعری نابینا در وصف مردمی ترین وزیر دولت تدبیر نوشت: " وزارت، هیچ مغایرتی با طبابت ندارد. می توان در عین وزیر بودن، سفیر روشنایی بود و به دور دست ترین نقاط کشور، نور سوغات برد."

 این توصیفِ شاعرِ روشن دلی ست از وزیر بهداشت ، که این روزها قدم هایش را در مناطق و روستاهایی از سرزمین محرومِ نفت گذاشته که نه تنها وزرای دیگر ، بلکه برخی مسئولین میزنشین خوزستان نیز تاکنون پایشان به این مناطق نرسیده و دو دستی به میزی چسبیده اند که مبادا با یک نسیم بر باد برود.

وزیر بهداشت را باید وزیر سلامت و سفیری برای مشکلات خوزستان نامید که به تنهایی هم جور مدیران استان را می کشد و هم خلا خوزستانی های پایتخت را پر کرده است و در بازدیدها و سرکشی از روستاهای دورافتاده ، ندای محرومیت استان را سر می دهد.

کدام مسئول دولتی و کدام پایتخت نشین خوزستانی ، بدین صراحت محرومیت استان را فریاد کشیده است: " خوزستان علیرغم نقشی که هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس ایفا کرده ولی مورد کم لطفی قرار گرفته است " ( سخنان وزیر بهداشت در روستای سوسن ایذه )

 این وزیر همان وزیری ست که در ریزگردهای هفت روزه که هیچ مسئولی پایش را در استان نگذاشت و از قضا دفاعی تمام قد از نیامدن خانم ابتکار شد ، به خوزستان آمد و تسکینی - هر چند گذرا -  بر آلامی شد که بی توجهی ها موجبش شده بود.

بگذریم.... راستی از لابی گران خوزستانی در پایتخت چه خبر ؟ از رنج چادرنشینان و کوخ نشینان سرزمین نفت باخبرند؟ می دانند سوسن در کجای استان قرار گرفته و یا روستای دحیمیه چه وضعیتی دارد؟ کاش پیش از جدال بر سر تعیین استاندار ، گذرشان به این مناطق می خورد و در لابی با میردامادها ، زبردست ها ، حسینی ها و احمدی ها ، تصویر مردمی محروم و رنجور در ذهن شان تداعی می شد تا در لابی ها منافع استان را به ثمن بخس "چند پست " نبخشند.
 





















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
comment
0
3
comment خدا بهش سلامتی بده من که خوزستانی هستم نمیدونم روستای سوسن کجاست، حقوقی که از وزارت میگیری حلالت باشه خدا بهت اجر بده خیلی دوستت داریم. با وجود اینکه از رئیس جمهور خیری ندیدیم جز زحمتی که به محیط زیست خوزستان روا داشت و مدام به دنبال بردن آب خوزستان به اصفهان کرمان یزد.... غیره هست و کار مثبتی در جهت بهبود و امکانت استانی و شهری مردم ندیدیم ولی وزیر بهداشت انصافا برای مردم این دیار زحمت کشید درگرما و گردوخاک به این استان رنجدیده سرکشی میکنه . شاید اون ندونه که دعای خیر مردم پشت سرشه اجرت با خدا .
از بین تمام وزارا نمره ی وزیر بهداشت بیسته.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment درودبرغیرتت ونفرین برکسانی درحق محرومین جفا میکنند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
2
comment اگر چه این حرکت آقای وزیر برای بدست آوردن دل مردم محروم و کاهش بغض ناشی از تبعیض مناسب است ولی زمانی قابل تمجید است که ایجاد راهبردی برای برون رفت از این محرومیت تحمیلی به استان گردد, که از این دست بخش ها و روستاها زیاد دارد مناطقی همانند شاوور/العایی/قلعه سحر/دارخوین/ابوحمیظه/یزدنو/بستان/غیزانیه/مربچه/.................
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment شما چطورنیت اقای وزیر راخواندی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار