اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
دکتر هاشمی در دومین روز از هشتمین سفر خود به استان خوزستان، دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان شهداء ایذه که با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال خریداری و نصب شده بود را افتتاح نمود
پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه 1395، دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهداء شهرستان ایذه با حضور دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این دستگاه سی تی اسکن که در نوع خود جزء پیشرفته ترین دستگاههای تصویربرداری از بدن می باشد 16 اسلایس بوده که قابلیت تصویربرداری بصورت سه بعدی (3D) را نیز دارا می باشد.

با تجهیز بیمارستان شهداء ایذه به این سی تی اسکن، نیاز بیماران مراجعه کننده به بیمارستان برای انجام اقدامات تشخیصی تصویربرداری پیشرفته مرتفع خواهد شد.

لازم به ذکر است خریداری و نصب این دستگاه با پیگیری های صورت گرفته توسط دکتر محمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه و حمایت های دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال صورت پذیرفت تا کمک قابل توجهی به بیماران این شهرستان در راستای دریافت خدمات مورد نیاز خود در شهرستان محل سکونتشان گردد.

گفتنی است بیمارستان شهداء ایذه با 123 تخت ثابت، دارای بخش‌های جراحی عمومی،CCU، ارتوپدی، ارولوژی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، چشم پزشکی، داخلی، داخلی اعصاب (نورولوژی)، روانپزشکی، گوش و حلق و بینی،  نوزادان، اتاق عمل، تالاسمی، اورژانس، دیالیز و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است که نیاز به دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان کاملا احساس می شد و بیماران این بیمارستان مجبور بودند برای انجام سی تی اسکن به بخش خصوصی و یا سایر شهرستانها عزیمت کنند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار