اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
ابوالفضل بابادی شوراب
 
تقریبا دو هفته از برکناری بسیار عجیب دکتر مقتدایی از استانداری خوزستان گذشته و در این مدت جایگزینی برای ایشان بعنوان استاندار خوزستان معرفی نشده،بواسطه حساسیت های ویژه خوزستان ، می بایستی دولت در انتخاب استاندار این استان سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهد.

دولت باید بداند مردم خوزستان دیگر نه توان و نه انگیزه ی بازی و لابی های سیاسی-جناحی عده ای قدرت پرست را ندارند،آنها تشنه امنیت و ثبات اند و حضور استاندارانی با ویژگی های صرفا سیاسی ، جایگاهی در سلایق این مردم ندارد و انتظارشان حضور اصلاح طلبی معتدل و هم راستا با دولت می باشد.

از میان نامزدهای این کرسی_حدودا ٢٠ گزینه_فردی همچون دکتر غلامرضا شریعتی با عملکرد و رزومه مدیریتی و روحیات شخصیتی مختص به خود،نقش برجسته تری را ایفا می کند.

ایشان هرگز بدنبال دعواهای سیاسی و درون حزبی نبوده و برخلاف بعضی افراد،همواره سعی کرده با متانت و اخلاق گرایی اهداف سیاسی تفکری خود را دنبال کند.

در سوابق مدیریتی اش معاونت سیاسی امنیتی استانداری و سرپرست استانداری خوزستان وجود دارد،او از اندک مدیران و انسان های توانمندی است که بعد از برکناری اش(بعد از پیروزی دولت نهم)و کنارگذاشتن از قدرت هرگز محل زندگی خود را به خارج استان منتقل ننمود و همواره ارتباطش را چهره به چهره با نخبگان اقوام و سیاسی استان حفظ نمود.

وی قدرت تعامل بسیار بالایی با نخبگان و کنشگران سیاسی دارد و در صورت انتخاب،بعنوان یک استاندار جوان خوزستانی می تواند اعتماد بنفس فراوانی را در میان جوانان نخبه استان بوجود آورد.

همچنین انتخاب او می تواند کمی از انتقادات سیاست ورزان داخلی نسبت به دولت یازدهم مبنی بر کهنسال بودن دولت تدبیر و امید را بکاهد.

در زمینه سیاست خارجی دولت،بواسطه نوع نگاهش نزدیکی بسیاری با دولت محترم داشته و همچنین در مسائل درون استانی قطعا مدافع منافع مردم خوزستان خواهد بود و هرگز شخصیت و اعتبار اجتماعی اش را وجه المصالحه منافعی بر ضد مردم خوزستان نخواهد نمود.

ضمنا بطور قطع مردم خوزستان به آن چنان خودآگاهی جغرافیایی و فرهنگی رسیده اند که افراد متوسط استان ها و جغرافیاهای دیگر را نپذیرند و خواستار آن باشند که با وجود انسان های شایسته خوزستانی،افراد بومی همچون دکتر غلامرضا شریعتی بعنوان استاندارشان منصوب گردند.

البته بعنوان یک کنشگر خوزستانی باید متذکر شوم که خوزستان هرچه ضربه خورده است بواسطه استفاده از مدیران ضعیف،غیربومی ، پروازی و یا تهران نشین است که بدون آن که گرمای خوزستان را خورده باشند و یا درد این مردم را چشیده باشند،صرفا جهت کامل نمودن رزومه مدیریتی خود بدنبال کسب استانداری خوزستان بوده اند،غلامرضا شریعتی اما مدیری ست جوان،بومی و از جنس همین مردم که همواره با تواضع و فروتنی یک تعامل منطقی و انسانی را با هم استانی ها و هموطنان خود خارج از جایگاه و مرتبه سیاسی اجتماعی شان برقرار نموده است.

 
برچسب ها: خوزستان ، استانداری
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment لطفا نظرات خود را به خورد مردم ندهید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار