شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی روز یکشنبه در منطقه سرحانیه 2 خرمشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی با حضور در درمانگاه امام حسین (ع) منطقه سرحانیه 2 اقدام به معانیه رایگان در این منطقه محروم کردند. جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان در این آیین در گفت و گو با خبرنگاران از اعزام پزشکان متخصص خوزستان به خرمشهر خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر پزشکان متخصص کلیه و مجاری اداری، مغز و اعصاب، اطفال، داخلی، جراح عمومی، زنان، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، پوست و مو و تخصص های دیگر کار معانیه بیماران در این منطقه محروم خرمشهر را به صورت رایگان انجام می دهند.

سرهنگ عبدالنبی عبیداوی اظهار داشت: در این راستا برای غربالگری بیماران فرم ارجاع به بهداشت تنظیم می شود و در صورتی که نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشند از سوی بهداشت اطلاع رسانی می شود. وی ادامه داد: امروز 500 کارت معانیه رایگان برای بیماران این منطقه صادر شد و پیش بینی می شود تا پایان وقت امروز به 700 نفر برسد.

عبیداوی افزود: به منظور رفاه حال بیماران در تهیه دارو با یکی از داروخانه های طرف قرارداد مرکز بهداشت قراردادی منعقد شد تا بیماران به آن داروخانه ارجاع داده شده و داروهای تجویز شده از سوی پزشکان را به صورت رایگان تهیه کنند.







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار