اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
 سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان،گفت: ماموریت من در استقلال خوزستان تمام شده بود و دیگر نمی توانستم در این تیم کار کنم.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی  به صورت رسمی با باشگاه سپاهان به توافق رسید تا هدایت این تیم در فصل جدید لیگ برتر را بر عهده بگیرد. این مربی که فصل گذشته استقلال خوزستان را به مقام قهرمانی لیگ برتر رسانده بود، با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کرد.

ویسی پس از این تمرین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش بازیکنان، همدلی تماشاگران و مردم خوزستان و کمک باشگاه استقلال خوزستان که حرفه ای عمل کرد به قهرمانی لیگ برتر رسیدیم اما پس از پایان فصل احساس خوبی نداشتم و به نظرم تیم شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشت.

وی افزود: با مدیر باشگاه و اعضای هیأت مدیره صحبت کردم و از هواداران خوزستانی هم عذرخواهی می‌کنم و امیدوار هستم مردم از دستم ناراحت نباشند. نمی‌توانستم در استقلال خوزستان کار کنم و مأموریت من در این تیم تمام شده بود. سرمربی جدید سپاهان در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای حاشیه‌های این تیم دارید؟ گفت: اگر مردم اصفهان تیمشان را دوست دارند باید به سپاهان کمک کنند. می‌روم که انقلابی در سپاهان به وجود بیاورم. سال ها در این تیم بازی کرده ام و از مردم می‌خواهم کاری به شخص و نفر نداشته باشند و از تیم خودشان حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برای محرم نویدکیا دارد؟ گفت: با نویدکیا صحبت های جزئی داشته ام و باید ببینم که چگونه می‌تواند به تیم کمک کند. هنوز فکری درباره اینکه نویدکیا چه پستی داشته باشد نکرده ام. اگر خواست در تیم باشد در خدمتیم و اگر هم نه، این موضوع به مسئولین باشگاه بر می گردد و من در کار مدیریت دخالت نمی کنم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که خواسته شما از باشگاه استقلال خوزستان چه بود؟ گفت: وقتی تیم قهرمان می‌شود انتظارات بالا می‌رود. فضا دیگر مناسب نیست. قرارداد بازیکنان ما بسیار پایین بود. پنج میلیارد تومان برای تیم هزینه شده بود که به درد ما نمی‌خورد. خواسته بودم که بودجه تیم بالا برود و در حد باشگاه آسیایی شود، اما این اتفاق نیفتاد. هرچند باشگاه زحمتش را کشید. در خوزستان مربی‌گری، سرمربی‌گری و بازی کرده‌ام و دین خود را به آنجا ادا کرده‌ام.

وی درباره اینکه آیا پیشنهاد مالی سپاهان او را وسوسه کرده بود: گفت: پنج باشگاه دیگر هم با من صحبت کرده بودند، ولی به آنها برنامه نداده بودم. سپاهان را دوست داشتم و امروز هم به باشگاه گفتم که استقلال خوزستان اولویت اول و دوم من بود، ولی قسمت نشد که آنجا بمانم.

سرمربی جدید سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا به هیات مدیره این باشگاه قول قهرمانی داده اید؟ گفت: سپاهان یک باشگاه ریشه دار است و انتظاری درست است که این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نباشد اما قول قهرمانی دادن دیوانگی است.

ویسی درباره حضورش در تمرین تیم ملی گفت: کارلوس کی روش دوست من است و امیدوارم در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند. از او خواستم به من کمک کند چون سپاهان یک باشگاه کاملا حرفه ای است و او هم قبول کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار