اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر این است که 10 روز شهر را از تبلیغات آزاردهنده خارج کنیم، گفت: قطعاً تعداد آثار دفاع مقدس را افزایش می‌دهیم اما تأکید می‌کنم که همه مسئولیت با سازمان‌ زیباسازی نیست و نهادهای موازی هم باید در این زمینه ورود کنند.

به گزارش تسنیم، عیسی علیزاده با بیان اینکه نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر سال گذشته از 15 تا 25 اردیبهشت در تهران برگزار شد، گفت: سال گذشته به دلیل همزمانی نگارخانه با نمایشگاه کتاب و مسابقات بین‌المللی قرآن عده‌ای انتقاد کردند که نتوانستیم تبلیغات این دو کار فرهنگی را انجام دهیم. 
 
وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شد که ا ز ابتدای خرداد تا 10 خرداد نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر اجرا شود که امسال هم مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه شد. 
 
وی با تأکید بر اینکه امسال برخلاف سال گذشته عمده آثار نگارخانه به وسعت یک شهر هنر ایرانی اسلامی است، گفت: جدای از مباحث قرآن یکسری کتیبه، قلمدان، کاشی و آثاری که متناسب با نیمه شعبان و دفاع مقدس بود در تهران نصب شد. 
 
وی با تأکید بر اینکه امسال میزان فعالیت‌هایی که برای نیمه‌شعبان و دفاع مقدس شد سه برابر سال قبل بوده است، گفت: در سال گذشته 41 عرشه و امسال 77 عرشه تبلیغات دفاع مقدس و نیمه شعبان بود اما خیلی کار دیده نشد. سال گذشته موضوع جهاد ادامه دارد را انجام دادیم. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تأکید کرد: مضاف بر اینکه سازمان‌های دیگر هم متولی برگزاری مراسم دفاع مقدس و نیمه شعبان هستند و فقط سازمان زیباسازی مسئول نیست. 
 
به گفته علیزاده سازمان زیباسازی امسال در نیمه شعبان 200 هزار متر ریسه در سطح شهر به کار برد. 
 
به اعتقاد مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران توجه به نیمه شعبان صرفاً خلاصه به تبریک نمی‌شود البته تبریک هم زدیم اما یک بحث است چرا موضوعات دیده نشد. ما هم قبول داریم چرا که همه آثار هنری زیر بار تبلیغات رفته و توجه به آن سمت بیشتر بود. 
 
وی تأکید کرد: سال گذشته 50 درصد آثار خارجی بود اما امسال مقدار آن کمتر شده است. 
 
به اعتقاد علیزاده، باید در مورد زمانبندی نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر تجدیدنظر کنیم. 
 
وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر این است که 10 روز شهر را از تبلیغات آزاردهنده خارج کنیم، گفت: قطعاً تعداد آثار دفاع مقدس را افزایش می‌دهیم اما تأکید می‌کنم که همه مسئولیت با سازمان‌ زیباسازی نیست و نهادهای موازی هم باید در این زمینه ورود کنند. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در ادامه گفت: بی‌انصافی است که یک عملکرد را بگیرند و به همه موضوعات تعمیم دهند. 
 
به گفته علیزاده قطعاً به مناسبت دفاع مقدس شهرداری تهران هفته فرهنگی خرمشهر را در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می‌کند و ما هم حتماً تبلیغات سوم خرداد را افزایش می‌دهیم. 
 
وی در پایان تأکید کرد: خود مردم تقاضای استمرار نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر را داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار