اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
ابوالفضل بابادی شوراب

 
آقای رییس جمهور محترم ! در رسانه های محلی و ملی دیده و شنیده می شود که شما و دولت محترم تان که با شعار اعتدال و عقلانیت برسرکار آمدید نظرتان به یک گزینه استاندار غیربومی برای خوزستان است.

آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب فعلی دوره یازدهم! رای شما تنها از یک جغرافیا نبوده است،خوزستان و زاگرس هم به شما رای داده اند،چرا آنها را نمی بینید؟

آقای دکتر روحانی ما هم به شما رای داده ایم. ما این فرصت را به شما دادیم پس چرا از دادن این فرصت تاریخی به یک هموطن خوزستانی برای اداره استان خودش دریغ می کنید؟

رییس جمهور محترم من. این حق شماست که برای ما استاندار تعیین کنید بله و فردا روز هم این حق طبیعی ماست که فارغ از نگاه های سیاسی و با دید یک خوزستانی رییس جمهور مان را انتخاب کنیم ، پس اگر فردا انتخاب مان شخص دیگری بود از ما گلایه نداشته باشید.

آقای رییس جمهور آیا می دانید انتخاب استاندار غیر بومی غرور من جوان خوزستانی را خواهد شکست آیا این استان و نخبگانش کسی در حد و اندازه استانداری نداشته و ندارند که در طول این سالها از میان آنها تنها یک خوزستانی انتخاب شده است که آن را هم عزل نمودید؟

آقای رییس جمهور،خوزستان استاندار بومی می خواهد. بله یک استاندار بومی و معتدل!استانداری که مدافع محیط زیست و آب کارون باشد و نه مدافع سرمایه داران و کارخانه داران غیر خوزستانی.

استان من یک استاندار بومی معتدل می خواهد چون که خوزستان تمدن ساز اما رنجورم در پس هزاران سال هیاهو دیگر تحمل ناراحتی و جنجال ندارد.

این مردم خدمتگزاری می خواهند از جنس خود،آشنا با دردهای شان،این را از مردمان استانم دریغ نکنید.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment تا جاییکه اطلاع داریم نویسنده مطلب سن او از میانسالگی بالاتر است و عجبا که سخن از زبان جوانان استان می گوید لذا یک کلام ختم کلام استان خوزستان اگر با وجود مقتدایی نزدیک به سی ماه ایشان استاندار بودند اگر استاندار بومی انتخاب می شد بی شک عمر استانداری او سی روز دوام نمی آورد وهمین نویسنده مطالب فوق یعنی سخنی با ریس جمهور خودشان منتقد وعلیه استاندار قلم فرسایی می نمودند .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment جناب آقای روشنفکر .اولا که رای خوزستان را جناب رضایی خرد کرد وشما در منبع ساز ودهل به انداختید وجناب آقای جلیلی نماینده محترم مسجدسلیمان مسئول ستاد قالیباف در استان بود حالا خدا وکیلی شما کدوم رای را به روحانی دادید که اینگونه با منتخب مردم حرف میزنید چرا آب بر آسیاب مخالفان دولت میریزید .قبول دارم که آقاب روحانی ربیس جمهور همه ایران است آنهای که به ایشان رای دادن وآنهای که رای ندادن .برادر جان باتوجه به سهم خواهی اقوام در خوزستان بلازده وقوم زده بهتر اینست که استاندار یک استاندار قوی وکارآزموده ودر عین حال آشنا به خوزستان معرفی شوند پس سهم خواهی در این مقطع حساس ممنوع .من اگه صدبار دیگه روحانی در مقابل جناح خاص قرار بگیره ازش حمایت میکنم .ضمنا مطالب شما را در کانالهای تلگرام دنبال میکنم وبا تفکر شما آشنا هستم .موفق باشید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
comment
0
0
comment جناب اقای بابادی مطمین هستم شما باگزینه...مخالف هستید (باتوجه به مطالبی که در کانالهای تلگرام مینویسد)و آنان هم باتوجه به گزینه هایی که به وزارت کشور معرفی کرده اند با گزینه [...] مخالفند پس لطفا برای دولت وشخص رییس جمهور خط ونشان نکشید .ضمنا یادمان ویادتان باشد که جناب محسن رضایی باعث شد آقای روحانی رای زیادی در خوزستان نداشته باشد
comment
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
comment
0
0
comment پیرو مطلب قبلی :
جهان به این بزرگی (امروز به آن می گویند دهکدهً جهانی ) شاید فکر می کنید با شهر کورها طرف هستید ومی توانید هر مطلبی را با یک عکس و دروغی بزرک بخورد مردم بدهید آب از آب تکان نخورد برایتان سوت کف هم بزنند.«آدم را بیاد این ضربالمثل می اندازد » کور کور را می جوید آب گندیده گودال را اگر مقتدایی استاندار درستی بود بجایش گزینه غیر بومی نمی گذاشتند که باید گفت : آهای کلاتو بزار بالاتر !!!!!.........
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار