شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۹

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در حالیکه یک سوم جمعیت استان خوزستان در شهرستان اهواز زندگی می کنند اما آنگونه که شایسته این شهر است برای عمران شهری و آبادانی برنامه ریزی نشده است.

به گزارش مهر، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اهواز اظهار کرد: زیرساختهای بهداشتی، آموزشی و عمرانی اهواز هنوز رشد قابل توجهی نکرده و با مشکلات زیادی همراه است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به شهر اهواز افزود: عمده حاشیه نشینی در شهرستان اهواز است و این در حالی است که شاخص های حاشیه شهر اهواز نسبت به خود شهر در جایگاه پائین تری قرار دارد و به نسبت عقب مانده تر است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: براساس آمار اعلامی از سوی نیروی انتظامی در حال حاضر دو سوم عوامل جرم خیز استان و در حدود 60 درصد در شهرستان اهواز هستند که لازم است برای کاهش این عوامل و ایجاد امنیت در شهر اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حاشیه شهر تاکید کرد و گفت: در این راستا مدیران استانی و شهرستانی باید با افزایش تلاش خود و جدیت در کارها، فرصت ها  را از دست ندهند و برای کاهش عقب ماندگی و رفع محرومیت از چهره شهر تلاش کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان است و اساس و شالوده نظام ما که ولایت فقیه است بر اساس نیابت امام زمان (عج ) استوار است بنابراین آنچه شایسته این نظام است برای خدمت  به مردم باید انجام داد.

حیدری به بیداری اسلامی کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: در حالیکه همگان اعتراف می کنند این بیداری اسلامی اخیر از ملت ایران، انقلاب اسلامی و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری الهام گرفته با فعالیت های مناسب و در خور شان ملت مسلمان ایران و خوزستان اسلامی زمینه سازی مناسب را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار