شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸

مهین موسوی رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان در جهت رفاه حال مراجعین علی الخصوص اعضای کتابخانه های عمومی استان مشاوره جهت انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری را ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، موسوی گفت: یکی از معضلات داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون کنکور سراسری انتخاب رشته خوب و متناسب با رتبه و امتیاز کسب شده توسط آنها می باشد. عدم آشنایی با رشته ها، ظرفیت دانشگاهها، تناسب رشته با رتبه کسب شده و مواردی از این دست ، بعضا آسیب های جبران ناپذیری به داوطلبان کنکور سراسری وارد نموده و منجر به از دست رفتن زحمات آنها شده است.

وی ادامه داد: مرکز مشاوره کتابخانه مرکزی استان در جهت رفاه حال اعضای کتابخانه و عموم مردم اقدام به انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه سراسری با استفاده از نرم افزار سازمان سنجش آموزش کشور نموده است.

وی همچنين اظهار کرد: این اقدام شامل کلیه رشته های دانشگاه سراسری از جمله ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنر، ادبیات، علوم انسانی می باشد و احتمال قبولی در دانشگاهها با توجه به انتخاب رشته توسط نرم افزار مذکور بسیار بالا می باشد.

موسوی گفت: در این انتخاب امکان تنظیم بر اساس رشته محور و همچنین امکان تنظیم بر اساس شهر محور نیز می باشد.

وی با بیان این‌که این خدمات برای عموم مردم آزاد می باشد افزود: در این طرح برای اعضای کتابخانه های عمومی استان خوزستان تخفیف ویژه ای قائل شده و اعضا می توانند با در دست داشتن کارت عضویت یکی از کتابخانه های عمومی استان در کتابخانه مرکزی از این خدمات بهره برده و از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: این خدمات هم اکنون در کتابخانه مرکزی استان در حال اجرا می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار