اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
دانش آموز هنرستان تربیت بدنی دخترانه ام البنین ناحیه 3 اهواز موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا در رشته ورزشی «اواسپرت» شد.
شوشان: دانش آموز هنرستان تربیت بدنی دخترانه ام البنین ناحیه 3 اهواز موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا در رشته ورزشی «اواسپرت» شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان،  اسکندر آرامی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز گفت:  فرناز خانی دانش آموز هنرستان ام البنین ناحیه 3 اهواز در مسابقات قهرمانی آسیا که در اصفهان برگزار شده بود موفق به کسب مقام قهرمانی و همچنین کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی اسپانیا شد.این موفقیت ارزشمند را به جامعه فرهنگی ورزشی و استان خوزستان تبریک می گوییم.

گفتنی است ، رشته ایرانی او- اسپرت دارای 7 سبک رقابتی است که   4  تا از سبک‌ها به صورت رزمی ‌و مبارزه ای  و 3 تای دیگر به صورت غیرمبارزه‌ای برگزارمی‌شود. بخش غیرمبارزه‌ای شامل دفاع شخصی، هنرهای فردی و سریعترین است.  در این بخش هر ورزشکاری در هر رشته ای می‌تواند به صورت آزاد شرکت کند  و هنرهای فردی خود را به نمایش بگذارد. به این رشته  در سطوح بین المللی  «اوریجینال پرشین اسپرت» می‌گویند ، یعنی ورزش اصیل ایرانی. اما از منظر دیگر  «ابعاد ورزش» برابر است با «ابتکار» ، «سودآوری»، «پهلوان پروری» و «تربیت».

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار