اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما باید برای حضور در ۳ جام خودمان را آماده می‌کنیم و اجازه جدایی هیچ کدام از بازیکنان کلیدی‌مان را نمی‌دهیم.

علی پورکیانی با اشاره به این که شایعه جدایی کولیبالی از استقلال خوزستان واقعیت ندارد اظهار داشت: بدون شک این بازیکن در استقلال خوزستان ماندنی خواهد بود و به هیچ تیمی نخواهد رفت.

وی افزود: دو بازیکن دیگر ما یعنی زهیوی و طیبی هم در فصل آینده با پیراهن استقلال خوزستان به میدان خواهند رفت. ما باید برای حضور در ۳ جام خودمان را آماده کنیم و اجازه جدایی هیچ کدام از بازیکنان کلیدی‌مان را نمی‌دهیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اولین تجربه سرمربیگری پورموسوی در تیم فوتبال این باشگاه، آیا امکان موفقیت این مربی وجود دارد، یادآور شد: درست است که پورموسوی برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند، اما او به ناحق پشت خط مانده بود و باید زودتر از این‌ها سرمربی یک تیم لیگ برتری می‌شد.

پورکیانی درباره بازیکنان جدید استقلال خوزستان گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظرمان هستیم، این بازیکنان با هیچ باشگاهی قرارداد ندارند و سیاست ما هم این است که با بازیکنان دارای قرارداد با تیم‌های دیگر مذاکره نکنیم. متاسفانه بر خلاف ما که اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنیم بسیاری از باشگاه‌ها اقدام به مذاکره با این بازیکنان می‌کنند که به هیچ عنوان کار درستی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار