شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
درپی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضوردر المیپک
بدون حامی و اسپانسر و امکانات کم توانستم این رکورد را بزنم درصورتی که رقیبان من که رکورد زدند با من زیادی فاصله نداشتند.
شوشان: منصور عفری رکورد 400 متر بدون مانع استان خوزستان ظهرامروز بعداز برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک موفق به کسب عنوان چهارم ورکورد48ثاینه در400متر شده است واردفروردگاه بین المللی اهواز شد اما باز هم هیچ مسئول ورزشی از استان برای استقبال نیامد.

به گزارش خبرنگار شوشان، رکوردار دو 400متر بدون مانع خوزستان درخصوص این مسابقات اظهارکرد: در این رقابت ها نزدیک به 200ورزشکار در ماده های مختلف شرکت کردند و من به عنوان نماینده استان در دو  400 بدون مانع حضور یافتم.

عفری گفت: در این مسابقات توانستم با حدنصاب رکورد شخصی48ثانیه با آسیب دیدگی کشاله ران را بشکنم اما بعداز هاشمی،رمضان و دهدشتی به مقام چهارم رسیدم و از حضوردر المپیک عقب ماندم.

وی درخصوص عدم حضورمسئولان ورزشی اظهار کرد: قهرمان جهان هم که بشویم متاسفانه هیچ مسئولی به استقبال ما نمی آید، مگر جواد حردانی نبود که دو روز پیش مجوز حضور در المپیک را کسب کرد شب ساعت22فروردگاه اهواز هیچ مسئولی از حضور او استقبال نکرد و این افت برای ورزش استان خوزستان است.

وی عنوان کرد: من بدون حامی و اسپانسر و امکانات کم توانستم این رکورد را بزنم درصورتی که رقیبان من که رکورد زدند با من زیادی فاصله نداشتند. اگر حمایت بشوم به گفته خود مسئولان ورزش استان نه تنها من بلکه همه دوندگان استان موفق به کسب عنوان های جهانی می شوند.

عفری درپاسخ به این سوال که آیا درخواستی از سوی تیمی برای عضویت داشتید عنوان کرد: پیشنهاداتی از سوی تیم های نفت تهران و نیروی زمینی داشته ام که احتمالا به تیم پتروشیمی به بپیوندم زیرا می خواهم برای استان خودم در عرصه های مختلف حاضر شوم.

دونده قهرمان خوزستانی ادامه داد: امیدوارم استان در لیگ برتر دو ومیدانی  و باشگاه های کشور تیم داری کند زیرا استانی پراز منابع طبیعی و شرکت های دولتی و خصوصی؛ افت است که تیم داری نکند.

منصور عفری درباره حضور دونده خوزستانی برای تیم قم گفت: میلاد دریسا، دونده خوزستانی برای تیم قم دوید چون آنجا امکانات و اسپانسرخوب دارند لذا توانست مقام کسب کند.

رکودار 400متر بدون مانع استان خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان برای حضور دراین مسابقات از شما حمایت کردند اظهارکرد: چند بار درخواست کرده ام مسئولان پیگیری نکردند و حتی دیداری باآقای ارزانی بیرگانی فرماندار سابق اهواز داشته ایم و قرار بر این شد که عملکرد من وسایر ورزشکاران دونده ارائه شود تا مسیولان حمایت کنند.

وی ادامه داد: از سوی مسئولان ورزش استان وهیات حمایت نشدم وخودم پیگیر دعوت فدارسیون شدم و امیداورم بعداز نزدیک به یک سال نداشتن رییس هیات، مدیرکل ورزش وجوانان استان مجمع را برگزار کند تا ورزشکاران و مربیان سر وسامان بگیرند. وی درپایان از زحمات مربی خود پورشریف کمال قدرانی و تشکر را کرد.

برچسب ها: منصور عفری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار