شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱

مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز گفت: همه رانندگان اتوبوس‌هاي كولردار موظف‌اند كولر اتوبوس را روشن كنند، در غير اين صورت مرتكب تخلف شده‌اند و با آنها برخورد مي‌شود.

محمد رستم‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)_منطقه خوزستان_اظهار كرد: از سال 90 تاكنون 16 ايستگاه مكانيزه اتوبوس در سطح شهر اهواز مورد بهره‌برداري قرار گرفته و تا پايان سال جاري اين تعداد به 38 ايستگاه مي‌رسد.

وي افزود: همچنين از سال گذشته تاكنون 118 دستگاه سايه‌بان توسط شهرداري مناطق و با هماهنگي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري در محل ايستگاه‌ها نصب شده است. تا پايان سال جاري نيز 250 سايه‌بان جديد در ايستگاه‌ها نصب مي‌شود.

رستم‌منش با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 35 درصد اتوبوس‌هاي فعال در شهر اهواز در اختيار بخش خصوصي است، تصريح كرد: بيش از 80 درصد اتوبوس‌هاي فعال در ناوگان داراي كولر و سيستم برودتي هستند. با توجه به گرماي هوا در اهواز، همه رانندگان اتوبوس‌هاي كولردار موظف‌اند كولر اتوبوس‌ها را روشن كنند و در غير اين صورت مرتكب تخلف شده‌اند و شهروندان نيز در صورت مشاهده تخلف از سوي رانندگان مي‌توانند مورد را از طريق سامانه پيام كوتاه به شماره 30007675 به سازمان اتوبوسراني گزارش دهند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني اهواز خاطرنشان كرد: اتوبوس‌هايي كه كولر و سيستم برودتي دارند سهميه سوخت بيشتري دريافت مي‌كنند و در نتيجه رانندگان اين اتوبوس‌ها موظف‌ به روشن كردن كولر هستند. واحد گشت و بازرسي سازمان اتوبوسراني به‌تازگي راه‌اندازي شده و در صورت مشاهده تخلف و يا دريافت گزارش از سوي شهروندان به سرعت وارد عمل مي‌شود. همچنين با هدف تقويت خطوط و ارتقاء سطح خدمات، طرح‌هايي در دست بررسي است.

وي درباره ساعت كار اتوبوس‌ها در ماه مبارك رمضان، اظهار كرد: در حال حاضر اتوبوس‌ها از ساعت 6.15 تا 22.30 فعاليت مي‌كنند و با هدف خدمات‌رساني به شهروندان، از شنبه هفته آينده (24 تيرماه) ساعت پايان كار اتوبوس‌ها نيم ساعت افزايش مي‌يابد؛ همچنين اتوبوس‌هاي شهري اهواز در ماه رمضان تا ساعت 24 فعاليت خواهند داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار