اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش‌ و پرورش خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌منظور صدور رفاه‌کارت برای فرهنگیان استان خبر داد.
 
عباس نعمت‌زاده اظهار کرد: این کارت‌ها بسته به حقوق شخص تا سقف 10 میلیون تومان اعتبار خواهد داشت و تا چهار سال قابل استفاده خواهد بود.
 
وی افزود: کلیه فرهنگیان استان می‌توانند از این کارت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه سراسر کشور و فروشگاه‌های عامل آن‌ها استفاده کنند؛ همچنین محدودیتی برای خرید انواع کالا وجود ندارد و تمامی گروه‌های کالایی اعم از مواد غذایی، پوشاک، محصولات خانگی و ... از طریق این کارت قابل خریداری هستند.
 
رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان ادامه داد: اقساط این کارت 10 ماهه و بدون کارمزد است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره محل خدمت خود و تکمیل فرم درخواست نسبت به صدور رفاه‌کارت خود اقدام کنند.
 
به گزارش ایسنا، همچنین سیروس خدادادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان، در این خصوص گفت: وزارت آموزش‌وپرورش از طریق شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان وابسته به صندوق ذخیره نسبت به انعقاد قرارداد و توافق‌نامه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اقدام کرده است تا درقالب رفاه کارت، خدمات فروش اقساط کالا و لوازم خانگی به فرهنگیان شاغل رسمی وپیمانی ارائه شود.
 
وی تأکید کرد: ثبت نام فرهنگیان در این طرح اختیاری است و توصیه می‌شود افراد متقاضی با آگاهی کامل از شرایط و نحوه ارائه خدمات، وضعیت حقوق و توان باز پرداخت اقساط نسبت به اخذ رفاه‌کارت اقدام کنند.
 
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ دوازدهم خردادماه فرصت دارند فرم‌ها و درخواست‌های خود را به تعاون و رفاه ادارات محل خدمت خود تحویل دهند.

خبرنگار: 17037

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار