اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
بیش از ۲۸ روز از ارسال نامه معاون قوه قضاییه به وزیر صنعت برای اصلاح تعرفه واردات مواد اولیه صنعت پروفیل می گذرد اما هنوز وزارت صنعت اراده ای برای اصلاح تصمیم غلط خود ندارد و به دستور نعمت زاده هم اعتنایی نشد.
خبرگزاری تسنیم: براساس تصمیم دولت امسال تعرفه واردات مواد اولیه  صنعت لوله و پروفیل که تولید داخل نداشتند با افزایش 5 برابری از 4 به 20 درصد رسیده است. همین موضوع اعتراض تولیدکنندگان این بخش را به دنبال داشت و  300 کارخانه تولیدی را هم در آستانه تعطیلی قرار داد. از طرف دیگر وزارت صنعت که مطابق آمار نادرست این تصمیم را گرفته است هیچ پاسخ قانع کننده‌ای برای رفع این مشکل به تولیدکنندگان نمی‌دهد.

البته اخیراً به دنبال تشدید اعتراض تولیدکنندگان به این تصمیم ، کهزادی معاون مالی و پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و نماینده ریاست قوه قضاییه در کمیسیون ماده 76  با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت خواستار پیگیری و رفع این موضوع شده است. اما با گذشت بیش از 28 روز از این نامه و علیرغم دستور نعمت زاده برای تسکیل جلسه طی یک هفته، هنوز تصمیم جدی برای رفع این مشکل از سوی مسئولان مربوطه انجام نشده است.

متن نامه معاون مالی و پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه به وزیر صنعتف معدن و تجارت با موضوع "دستور جلسه کمیته ماده 76 قانون برنامه پنجم توسعه" در تاریخ 14 اردیبهشت ماه امسال به همراه دستور وزیر صنعت به شرح زیر است:

با سلام و تحیت

نظر به مباحث اختلافی مطروحه مابین سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی و تولیدکنندگان فولاد(شرکت سهامی فولاد مبارکه و شرکت فولاد هرمزگان) موضوع در دو جلسه کمیته اصلی و فرعی ماده 76 قانون برنامه پنجم توسعه در ساختمان اتاق بازرگانی مطرح گردید و نمایندگان کمیته ماده 76 به این نتیجه رسیدند موضوع با تشکیل جلسه ای در حضور جنابعالی و اعضای کمیته، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی و شرکت سهامی فولاد مبارکه طرح و تصمیم گیری شود خواهشمند است درصورت موافقت مقرر فرمایید جلسه به ریاست جنابعالی تشکیل و مشکل مورداشاره رسیدگی و نتیجه به اطلاع اعضاء کمیته ماده 76 رسانده شود.

اینجانب نیز با هماهنگی قبلی آمادگی حضور در جلسه را دارد.

نوروز کهزادی

معاون مالی و پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه ونماینده ریاست قوه قضاییه در کمیسیون ماده 76

دستور نعمت زاده هم بلوکه شد +سند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار