شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۴

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جا به جایی ائمه جمعه در مناطق مختلف چرخش نخبگانی است که هر چه از آن فاصله بگیریم از اصول و ریشه‌های حاکمیتی دور شده‌ایم.

به گزارش فارس از آبادان، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در جلسه معارفه امام جمعه جدید اروندکنار که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار داشت: جا به جایی ائمه جمعه در مناطق مختلف چرخش نخبگانی است که به دلیل وصل به سرچشمه ولایت یک نهاد حاکمیتی تلقی می‌شود.

وی افزود: این روند یک کار تبلیغی صرف نیست به همین دلیل ائمه جمعه را به‌ عنوان یک مرجع تلقی می‌کنیم که هر چه از آن فاصله بگیریم از اصول و ریشه‌های حاکمیتی دور شده‌ایم و بر عکس هر چه به این مرجع نزدیک شویم انقلاب و مظهر عظیمی را در خود ایجاد کرده‌ایم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت کردن در حول این محور کار سیاسی ـ اعتقادی است و اگر آن را مورد مظلومیت قرار دهیم مطمئناً جامعه به چالش کشیده می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ائمه جمعه همیشه بر تارک پیشانی خود، نور مقدس مقام معظم رهبری را داشته و آن را بر جامعه می‌تابانند که ما این امر را در آبادان با وجود روحانیت عظیم‌الشأن به خوبی مشاهده می‌کنیم.

سعدون‌زاده با بیان اینکه امامت شیعه همیشه در کنار مردم بوده‌اند و مشکلات مردم را مشکلات خود می‌داند، اذعان داشت: هر چه در مسیر اطاعت و پیروی از ائمه معصومین و جانشینان بر حق آنها گام برداریم کار انقلابی عظیم‌تری را انجام داده‌ایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار